کد خبر: ۱۶۲۸۳۶
زمان انتشار: ۱۷:۴۵     ۱۵ شهريور ۱۳۹۲
كارگردان اين ا ثر مي‌گويد مطمئن باشيد كه در اين فيلم چند بازي غافلگيركننده خواهيد ديد.
"زندگي جاي ديگري است"؛ سومين فيلم سينمايي "منوچهر هادي" با بازي "حامد بهداد"، "نيكي كريمي"،" پارسا پيروزفر "و "يكتاناصر" نيمه تيرماه سال جاري جلوي دوربين مسعود سلامي رفت.

كارگردان اين ا ثر مي‌گويد مطمئن باشيد كه در اين فيلم چند بازي غافلگيركننده خواهيد ديد.


هادي در فيلم دومش نسبت به كار اول خود پيشرفت قابل توجهي نشان داد.

"قرنطينه" اولين فيلم منوچهر هادي بود و به عبارتي اولين جايي كه "رضا عطاران" در يك نقش جدي ظاهر شد.

عطاران در آن فيلم نقش يك مبتلا به سرطان را بازي كرد و چند سال بعد به عنوان دومين كار غير كمدي كارنامه‌اش در دهليز به عنوان يك محكوم به اعدام ظاهر شد كه اين روزها در حال اكران است.

فيلم دوم هادي هم مثل فيلم اولش به تقلاي انساني كه مي‌خواهد زنده بماند مي‌پرداخت.

"يكي مي‌خواد باهات حرف بزنه" بازي‌هاي بي‌سابقه‌اي از آنا نعمتي و يكتا ناصر به جاي گذاشت و حالا منوچهر هادي باز هم سراغ همان ايده رفته يعني انساني كه براي باقي ماندن بر مدار زندگي و غلبه بر بيماري مي‌جنگد.



فيلم‌نامه اين كار را منوچهر هادي به تنهايي ننوشته و بابك كايدان و پدرام كريمي طي يك سال با او همكاري كرده‌اند.

هادي مي‌گويد هيچ يك از جلسه‌هاي تنظيم فيلم‌نامه در يك سال دو نفره برگزار نشده و حتما تمام اعضاي شوراي سه نفره نويسندگي حضور داشتند.


ضمنا "يكتا ناصر" هم در خيلي از جلسات حاضر ميشده كه هادي درباره حضور او مي‌گويد: "كمك زيادي به تصوير شخصيت‌هاي زن و در واقع لحن زنانه داستان كرد".

داستان اين فيلم راجع به يك بهيار بيمارستان است كه بيماران مبتلا به مرگ را احيا مي‌كند اما حالا خودش در خطر مرگ قرار گرفته.

از زندگي شخصي منوچهر هادي آنقدر نمي‌دانيم كه ارتباطي ميان تم «تلاش براي غلبه بر بيماري» در فيلم‌هايش در زندگي شخصي او بيابيم.

اما بعد از سه فيلم، ديگر همه مطمئن هستيم كه پيدا شدن اين تم در آثار او اتفاقي نيست و براي بررسي اين آثار به روش سبك‌شناسي اشراقي به اطلاعاتي از زندگي شخصي سازنده هم نياز هست اما اگر همان قدر كه فيلم دوم هادي نسبت به اثر اولش بهتر بود فيلم سوم هم نسبت به دومي پيشرفت كند، اين فيلمساز آنقدر مورد توجه كارشناسان و منتقدين قرار خواهد گرفت كه تمام اين رازها كشف و بررسي شوند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها