کد خبر: ۱۶۳۱۱۶
زمان انتشار: ۱۹:۳۸     ۱۶ شهريور ۱۳۹۲
مديرعامل باشگاه فجرسپاسي شيراز گفت: فعلاً با استعفاي غلامحسين پيرواني سرمربي تيم‌مان موافقت کرده‌ايم اما براي انتخاب سرمربي جديد تصميمي اتخاذ نشده است.
جعفر جعفري در خصوص انتخاب سرمربي فجرسپاسي پس از استعفاي پيرواني اظهار داشت: امشب با اعضاي هيئت مديره جلسه‌اي داريم اما انتخاب سرمربي جديد به فردا موکول خواهد شد و از بين گزينه‌ها نيز يکي را انتخاب مي‌کنيم.

به گزارش تسنيم،وي درباره اين که محمود ياوري سرمربي مستعفي مس کرمان هم بين گزينه‌هاست يا نه، گفت: من اصلاً نمي‌دانم که آقاي ياوري استعفا داده است يا نه اما هرگونه تصميم با نظر هيئت مديره و بعد از تشکيل جلسه اتخاذ مي‌شود.

مديرعامل فجرسپاسي افزود: ما با آقاي ياوري کار کرده و در خدمت‌شان بوده‌ايم. ايشان آدم بسيار خوبي است و زحمت زيادي هم براي ما کشيده. من به شخصه به ايشان علاقه دارم که دوباره در خدمت‌شان باشيم اما هيئت مديره تصميم گيرنده است.

جعفري در خصوص ماجراي برکناري ياوري از سرمربيگري تيم فجرسپاسي گفت: من نمي‌دانم که چه اتفاقي افتاد و ياوري از فجرسپاسي رفت! در ماجراي برکناري ياوري من تصميم گيرنده نبودم و در اين موارد تابع نظر هيئت مديره هستم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها