کد خبر: ۱۶۳۴۵۴
زمان انتشار: ۱۶:۲۹     ۱۷ شهريور ۱۳۹۲
2 جوان بروجني در آب‌هاي خروشان رودخانه آب ملخ غرق شدند و به كام مرگ فرو رفتند.

به گزارش 598 به نقل از خراسان ؛ محمدعلي تاج دره رئيس هلال‌احمر سميرم گفت: اين سه جوان که براي تفريح در منطقه آب ملخ سميرم شنا مي‌كردند غرق شدند كه نيروهاي امدادي توانستند يكي از آن‌ها را نجات دهند و به بيمارستان سيدالشهداي سميرم انتقال دهند. در اين حادثه اما يکي از اين جوانان نيز در آب‌هاي خروشان آب ملخ ناپديد شد.

رئيس جمعيت هلال‌احمر سميرم افزود: دو روز بعد از اين حادثه، برادر جواني که غرق شده بود براي پيگيري وضعيت بدون هماهنگي با گروه‌هاي امداد و نجات براي پيدا کردن جسد برادرش خودش را به آب انداخت و خود نيز گرفتار امواج خروشان اين رودخانه شد و جان خود را از دست داد.

وي تصريح کرد: گروه‌هاي غواصي امداد و نجات پيکر بي‌جان اين جوان را از آب بيرون کشيدند و هم‌اکنون نيز تلاش‌هاي تيم‌هاي امداد و نجات براي پيدا کردن جسد نخستين قرباني ادامه دارد.

تاج‌دره خاطرنشان کرد: ستاد حوادث غيرمترقبه، جمعيت هلال‌احمر و پليس سميرم، تيم‌هاي غواصي سميرم، لنجان، دهاقان، مبارکه و بروجن در امداد‌رساني به اين حادثه مشارکت داشتند. منطقه گردشگري تخت سليمان و آب ملخ يکي از مراکز گردشگري و حادثه خيز شهرستان سميرم در 50 کيلومتري جنوب سميرم واقع شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها