کد خبر: ۱۶۳۵۲۹
زمان انتشار: ۱۹:۱۷     ۱۷ شهريور ۱۳۹۲

جام کشکول؛ هفته اخیر ، هفته مد نیویورک است. یک سایت معتبر هنری فعال در زمینه مدلینگ به همین بهانه مقایسه ای بین طراحان مد لباس سالهای دور و امروزه داشته است . این سایت به انتشار تصاویری مربوط به جشنواره مد در دهه های 40 و 50 میلادی پرداخته و از نظر کیفیت آنرا با جشنواره های امروزی مقایسه کرده است.

 

 

پرداد به نقل از بیوتی نیوز نوشت: در این خبر انتقادی آمده است در گذشته طراحان برجسته ، مجموعه کارهای خود را در قالب یک جشنواره به خریداران و مشتاقان مد و ناشران عرضه میکردند اما این روزها جشنواره های مد مملو از جمعیت ، لباسهای نا متعارف ، مبتذل و نا کار آمد و عکاسان است.

 


به نوشته این سایت منتقد در گذشته ردیف جلو سالنهای نمایش مد متعلق به طراحان و ناشران بود و همیشه افرادی را میدیدی که در حال یادداشت برداشتن بودند اما این روزها ردیف جلوی صندلیها در سالنهای مد متعلق به ستاره ها ، نوجوانان و ثروتمندان است و کمتر کسی را در سالنها می بینی که واقعا در این زمینه فعالیت داشته باشد. بیشتر عکاسان حاضر در این مراسم نیز به جای پرداختن به اصل قضیه در پی عکاسی از ستاره های پر زرق و برق هالیوودی هستند که مشخص نیست با چه انگیزه ای به این نمایشگاه ها می آیند.

 


همچنین انتقاد از چهره سرد و بی روح مدلها و لبخند سرد و تصنعی آنها با رفتار گرم و چهره بشاش مدلهای قدیمی مقایسه شده است. در این بحث آمده است مدلهای قدیمی در عین سلامت جسمانی و تناسب اندام خود به گریم و آرایش موهای خود میپرداختند و رفتار آنان با حضار به قدری دلچسب بود که زیبایی و سادگی آنان را دوچندان میکرد.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها