کد خبر: ۱۶۳۶۲۸
زمان انتشار: ۰۸:۲۹     ۱۸ شهريور ۱۳۹۲
رئیس جمهور در جلسه امروز هیات دولت طی احکام جداگانه‎ای استانداران تهران، مازندران و همچنین رئیس جدید هلال احمر را منصوب کرد.
به گزارش 598 به نقل از حوزه دولت باشگاه خبرنگاران، رئیس جمهور در جلسه هیات دولت که یکشنبه(17شهریور) برگزار شد طی احکام جداگانه‌ای سه انتصاب دولتی دیگر  را رقم زد.

براساس این گزارش؛ سیدحسین هاشمی به عنوان استاندار جدید تهران و ربیع فلاح جلودار نیز به عنوان استاندار مازندران منصوب شدند.

در همین زمینه محمد رضا صادق در گفتگو با خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران، ضمن تایید این خبر اظهارداشت: این دو انتصاب از سوی رئیس جمهور در جلسه امروز هیات دولت صورت گرفته است.

گفتنی است؛ هاشمی از دوره چهارم تا دوره هشتم مجلس شورای اسلامی به عنوان نماینده شهرستان میانه حضور داشت که از دوره پنجم تا هشتم ریاست کمیسیون صنایع و معادن مجلس را نیز بر عهده داشت.

انتصاب رئیس جدید هلال احمر

در ادامه انتصاب‌های جدید دولتی، رئیس جمهور طی حکمي دکتر محمد فرهادي را نیز به سمت «رئيس جمعيت هلال احمر جمهوري اسلامي ايران» منصوب کرد.

متن حکم رئیس‌جمهور بدين شرح است:

بسم‌الله الرحمن‌الرحيم

جناب آقاي دکتر محمد فرهادي

در اجراي بند(5) قسمت (ب) ماده (10) از قانون اساسنامه جمعيت هلال احمر جمهوري اسلامي ايران مصوب 1382/2/24 مجلس شوراي اسلامي، با عنايت به مراتب تعهد و تجربيات ارزنده جنابعالي، به موجب اين حکم براي مدت چهار سال به سمت «رئیس جمعيت هلال احمر جمهوري اسلامي ايران» منصوب مي‌شويد.

اميد است با عنايات الهي، در خدمت به ملت شريف ايران و نظام جمهوري اسلامي و بهينه‌سازي خدمات انسان‌دوستانه با گسترش مشارکت مردمي، با رعايت اصول قانون‌مداري، اعتدال‌گرايي و منشور اخلاقي دولت تدبير و اميد موفق باشيد.

معرفی رئیس جدید راه آهن

حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر روحانی همچنین محسن پورسيد آقايي را به عنوان مديرعامل شرکت راه آهن جمهوري اسلامي ايران منصوب کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها