کد خبر: ۱۶۴۰۶۳
زمان انتشار: ۱۱:۲۲     ۱۹ شهريور ۱۳۹۲
سایت گل - تمرین دیروز تیم فوتبال مس در حالی برگزار شد که سرانجام محمود یاوری رضایت داد که در تمرینات این تیم شرکت کند.
پیش از شروع تمرین محمود خرمزی کمک مربی مس در جمع بازیکنان این تیم از حضور محمود یاوری تنها تا روز شنبه در تیم مس خبر داد و گفت که بازی این هفته برابر فولاد آخرین مسابقه ای خواهد بود که یاوری روی نیمکت مس می نشیند. او از همه بازیکنان مس درخواست کرد که به واسطه همه اتفاقات هفته گذشته، تلاش کنند که در بازی با فولاد با کسب یک نتیجه خوب، این ماجراها با یک اتفاق شیرین هم همراه شود.
 با این حال محمود یاوری در کنار زمین کار بازیکنان مس را زیر نظر گرفت و به مرور کارهای تاکتیکی پرداخت. این تصمیم ظاهرا پس از جلسه ظهر امروز ایرانمنش مدیر عامل باشگاه مس و یاوری اتخاذ شده است که ظاهرا طرفین توافق کردند که پس از بازی این هفته برابر فولاد با استعفای محمود یاوری موافقت شود.
 با این شرایط حداقل تا پایان بازی های این هفته دست مقامات باشگاه مس برای انتخاب سرمربی جدید این تیم بازتر می ماند و آن ها با توجه به اتفاقات بازی های این هفته و خصوصا مشخص شدن تکلیف لوکا در ذوب آهن، راحت تر برای نیمکت خود تصمیم گیری می کنند.
 با این حال سفر پرویز مظلومی به کرمان در این شرایط سبب می شود که خیلی ها کار انتقال مظلومی به کرمان را قطعی شده تلقی کنند. پرویز مظلومی که در کرمان با مهدی محمدی روی نیمکت مس می نشستند ظاهرا قرار است در مراسم ختم او که روز سه شنبه در کرمان برگزار می شود به این شهر سفر کند. با وجود اینکه اعلام می شود در اثنای همین سفر قرارداد مظلومی و باشگاه مس هم امضا می شود اما نه باشگاه کرمانی و نه شخص مظلومی این مسئله را تائید نمی کنند و مربی سابق مس این سفر خود را صرفا جهت شرکت در مراسم عزاداری عنوان کرده است.
 باشگاه مس نیز که حالا تا روز شنبه فرصت دارد تا برای نیمکت خود با آرامش بیشتری تصمیم گیری کند ظاهرا قصد دارد از این فرصت خود نهایت استفاده را کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها