کد خبر: ۱۶۴۲۷۳
زمان انتشار: ۲۰:۱۸     ۱۹ شهريور ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال مس گفت: فکر کردم اگر استعفا بدهم به نفع تيم است و بهتر خواهد بود.
محمود ياوري در خصوص استعفايش و حضور در تمرينات تيم فوتبال مس تا ديدار مقابل فولاد عنوان کرد: مسئولان باشگاه درخواست داشتند تا در اين هفته هم تيم را تمرين بدهنم و اين خواسته آنها هم طبيعي بود و نمي‌توانم به آن جواب رد بدهم. يک بازي ديگر من در اين تيم خواهم ماند و پس از آن جدا مي‌شوم.

به گزارش فارس ، وي در مورد دلايل استعفايش خاطرنشان کرد: فکر کردم اگر استعفا بدهم بهتر است و به نفع تيم خواهد بود. ان‌شالله مربي ديگري که بيايد شوکي به تيم وارد کند. به هر حال سليقه‌ها متفاوت است و انشالله مربي ديگري که در تيم حاضر شود بتواند مشکلات را حل کند.

ياوري در مورد وضعيت تيم مس براي بازي با فولاد يادآور شد: ما براي اين بازي چهار بازيکن خود را در اختيار نداريم علي ابراهيمي که در بازي گذشته اخراج شده بود،‌ روشني‌پور مصدوم است و ترشيز هم با توجه به اينکه از روز گذشته پا به توپ شده هنوز آمادگي کامل براي حضور در ميدان را ندارد. سيف‌پناهي هم مصدوم است و به اين بازي نمي‌رسد ساير بازيکنان مشکلي ندارند و به ميدان خواهند رفت.

وي در مورد اينکه آيا در آخرين بازي که روي نيمکت مس خواهد نشست اولين برد اين تيم را در ليگ سيزدهم به دست خواهد آورد گفت: نمي‌دانم چه اتفاقي رخ مي‌دهد همه کار براي موفقيت تيم مي‌کنم البته اين اقدامات به صورت مشروع است. تيم را مديريت مي‌کنيم و هواداران هم از تيم حمايت کنند. فولاد تيم خوبي است و هم اکنون بدون رقيب در صدر جدول قرار گرفته اين تيم از مربي خوب و مهره‌هاي کليدي به کار مي‌برد و اميدوارم که مقابل فولاد بازي خوبي انجام دهيم.

سرمربي مس در مورد شايعاتي که در خصوص حضورش در تيم فوتبال فجرسپاسي مطرح شده تأکيد کرد: اصولاً به شايعات کاري ندارم و تمرکزم روي همين بازي است جواب شما را دادم که فقط در مورد بازي با فولاد و شرايط مس صحبت کنم به ساير موارد هيچ کاري ندارم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها