کد خبر: ۱۶۵۴۵۷
زمان انتشار: ۰۱:۳۲     ۳۰ شهريور ۱۳۹۲
سوژه های خبری پایگاه ۵۹۸ از گوشه و کنار کشور:
پایگاه 598 در نظر دارد که با انتشار اخبار از سوژه های خبری رسیده با این پایگاه از گوشه و کنار کشورمان، بسته ی خبری را برای اطلاع بیشتر خوانندگان از اخبار کشور منتشر نماید. خبرنگار ما در این هفته به روایت سوژه هایی از آخرین تحرکات جریان های سیاسی، معضلات فرهنگی و بررسی مسائل اجتماعی و سیاسی روز کشور پرداخته است.
پایگاه 598 در نظر دارد که با انتشار اخبار از سوژه های خبری رسیده با این پایگاه از گوشه و کنار کشورمان، بسته ی خبری را برای اطلاع بیشتر خوانندگان از اخبار کشور منتشر نماید. خبرنگار ما این هفته با پیگیری اخبار رسیده این چنین روایت نمود:



* با خبر شدیم که برگزاری جلسات محمود احمدی نژاد با معاونینش در ساختمان لادن موجب ناراحتی برخی از مقامات دولتی شده و در روزهای گذشته تلاش های بسیاری برای بیرون راندن ساکنین ساختمان لادن صورت پذیرفته است که تازه ترین خبرها حکایت از دستور حجت الاسلام حسن روحانی در خصوص این ساختمان را دارد. همچنین برخی از منابع، خبرهایی مبنی بر نقل مکان احمدی نژاد و معاونینش از ساختمان لادن به محلی دیگر را در روزهای آینده می دهند.

لازم به ذکر است که ساختمان لادن پس از آغاز به کار دولت یازدهم به عنوان دفتر رئیس جمهور دوره نهم و دهم در اختیار احمدی نژاد و برخی از معاونینش قرار گرفته است.

* شنیده ایم که صفحه فیس بوک محمد جواد ظریف توسط یکی از فرزندانش بروز رسانی میشده است که وزیر امور خارجه کشورمان پس از حادثه  ورود غیرمجاز به صفحه فیس بوک اش و انتشار مطلبی در حمایت از فتنه سال 88، رمز و پسورد آن را عوض نموده و از آن به بعد مطالب توسط خود ایشان بارگذاری می گردد.

* هفته گذشته در مراسم معرفی «مهمت بولوت» سرکنسولی جدید ترکیه در ارومیه که با حضور استاندار آذربایجان غربی و برخی دیگر از مقامات استانی برگزار گردید مهمت بولوت مطالبی را در این مراسم بیان داشته است که حکایت از بی تجربگی و گستاخی او دارد. این دیپلمات ترک از مقامات دولتی ایران درخواست گرامیداشت یاد و خاطره 823 سرباز عثمانی و ساماندهی مدفن آنها را در روستای چیچک سلماس ارومیه را داشته است.

درخواست ساخت مدفن و گرامیداشت 823 سرباز عثمانی در خاک ایران در حالی بیان می گردد که سربازان عثمانی مذکور در اثنای جنگ جهانی اول و ضمن جنگ با روسیه در جبهه های قفقاز به غرب ایران تجاوز نموده اند  و در آن واقعه فجایع زیادی را به بار آوردند.

* خبرهای رسیده حکایت از قطعی شدن انتخاب حجت الاسلام موسی پور برای ریاست سازمان اموقاف و امور خیریه را دارد.

* در مراسم مجمع عمومی بنیاد امید ایرانیان که با حضور محمد رضا عارف(رئیس بنیاد) و اعضای هیات موسس این بنیاد از جمله جعفر توفیقی برگزار گردیده است گلایه ها فراوانی از دولت دهم به علت حداقل همکاری وزارت کشور وقت با مسئولین این بنیاد بیان شده است. همچنین برخی از اعضای هیئت موسس سخنانی را در خصوص لزوم برنامه ریزی این بنیاد برای حضور فعال در مراکز دانشگاهی خطاب به جعفر توفیقی بیان داشته اند.

*به دنبال اظهار نظر یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و عضو کمیته تحقیق و تفحص از بنیاد شهید مبنی بر اختلاس 170 میلیاردی در بنیاد شهید و ارتباط اختلاس گران با مدیران ارشد بنیاد خبرنگار پایگاه 598 در گفتگو با رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران، جزئیات این موضوع را جویا شده است.

خسروآبادی در این خصوص می گوید: "به جهت آن که ایثارگران به بنیاد شهید وکالت دادند، بنیاد به نسبت سهمی که دارد در مجمع عمومی بانک دی حق رأی دارد.  این اتفاقی که در این بانک افتاده است، امکان دارد در هر یک از بانک های دیگر هم بیفتد. البته نظارتی در بنیاد بوده و باید دقیق تر انجام می گرفت و این را رد نمی کنیم. این اختلاس در بنیاد اتفاق نیفتاده است؛ در بانک دی یک آدم فاسد از موقعیت مدیریتی خود استفاده کرده و پولی را به عنوان منافع شخصی خود اختلاس نموده و فرار کرده است.

بنا براطلاعاتی که بنده دارم انشاا... این مشکل قابل حل و برگشت است و بنیاد شهید هم به عنوان مدعی پیگیر این قضیه است. فرد اختلاس کننده از کشور خارج شده و توسط پلیس بین الملل در حال تعقیب می باشد."

* مطلع شدیم شهردار شیراز در جلسه اعضای جامعه روحانیت مبارز شیراز با اشاره به مشکلات شهرداری برای انجام وظایف مدیریت شهری گفته است: شهرداری از نظر حقوقی برای نگهداری متکدیان مشکل دارد چنانکه سال گذشته یک متکدی از دست شهرداری گریخت و سه سال است که فرزند وی که یک سرهنگ است کارکنان ما را به دادگاه می‌برد!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها