کد خبر: ۱۶۵۵۱۳
زمان انتشار: ۰۱:۳۱     ۲۵ شهريور ۱۳۹۲
محمدنوری روزهای خوشی را در پرسپولیس سپری نمی کند. هافبک بازی ساز پرسپولیس به نیمت ذخیره ها چسبیده و در صدد جدایی از جمع سرخ ها است. گفته می شود حدادی فر را به جای او جذب خواهند کرد...
قدس:کاپیتان اول پرسپولیس روزهای خوشی را سپری نمی کند و جایگاه خودش را در ترکیب اصلی تیم از دست داده است. محمد نوری به هیچ وجه فکر نمی کرد که در سال جام جهانی با چنین مشکلی مواجه شود و مجال بازی کردن در پرسپولیس را از دست بدهد. نکته مهم و اصلی نارضایتی علی دایی از عملکرد فنی ضعیف نوری است که به اعتقاد سرمربی پرسپولیس رضایت بخش نبوده و به هیچ وجه نتوانسته انتظارات او را برآورده کند.

 به اعتقاد دایی جای خالی هافبک بازیسازی که مرکز ثقل تیمش باشد، به شدت در میانه میدان احساس می شود و یکی از دلایل آمار ضعیف گلزنی مهاجمان همین مسئله است. تصمیم دایی مبنی بر نیمکت نشینی نوری به مذاق کاپیتان پرسپولیس خوش نیامده و نارضایتی خودش را به اطلاع کادرفنی رسانده است. علی دایی هم بصورت غیر مستقیم اعلام کرده که با توجه به افت کیفی بازی نوری، شانس فیکس شدنش کم است و درصورت نارضایتی از شرایط موجود، می تواند در نیم فصل پرسپولیس را ترک کند! حتی گفته می شود قاسم حدادی فر به عنوان گزینه جایگزین از سوی دایی انتخاب شده و قرار است نماینده باشگاه پرسپولیس با مسئولان ذوب آهن مذاکراتی را در این خصوص داشته باشد.
 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها