کد خبر: ۱۶۵۷۳۵
زمان انتشار: ۱۸:۵۵     ۲۵ شهريور ۱۳۹۲
فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اینکه اقدام نظامی آمریکا در سوریه باعث مشکلات عدیده ای می شود، گفت: ان شاء الله آمریکا عاقلانه تصمیم می گیرد و خودش را در مهلکه نظامی نمی اندازد.
به گزارش 598 به نقل از خبرنگار مهر، سردار سرلشگر محمد علی جعفری فرمانده سپاه پاسداران در حاشیه بیستمین مجمع سراسری فرماندهان و مسئولین سپاه که امروز دوشنبه در مجتمع فرهنگی ولایت برگزار شد در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوال خبرنگاری مبنی بر اینکه تحولات اخیر سوریه و احتمال دخالت نظامی آمریکا در سوریه را چگونه ارزیابی می کنید، گفت: ان شاء الله آمریکا عاقلانه تصمیم می گیرد و خودش را در مهلکه نظامی نمی اندازد ولی اگر حرکت نظامی انجام دهد با مشکلات عدیده ای مواجه می شود. سپاه نیز در تمام زمان ها به وظیفه خود عمل می کند.
 
فرمانده سپاه پاسداران همچنین در سخنرانی خود در این اجلاس با اشاره به این که در فلسطین، لبنان و سوریه برنامه های دشمن با شکست مواجه شده است، افزود: این روند در حالی است که انقلاب اسلامی همچنان توفنده و پویا به راه خود ادامه می دهد، آخرین شکستی که از دشمنان شاهد هستیم شکست در برابر جبهه مقاومت در سوریه است.
 
فرمانده کل سپاه تصریح کرد: دشمنان برای دخالت و حمله نظامی در سوریه توطئه داشتند اما این توطئه تا کنون به شکست انجامیده و امیدواریم از این به بعد هم با شکست همراه باشد.
 
جعفری خاطر نشان کرد: دستاوردهای بزرگی برای انقلاب در حال تحقق است، به اعتقاد دشمنان آنها از عهده سوریه بر نمی آیند و در این صورت حتما در برابر ایران هم برنخواهند آمند که این نشانه پدافند انقلاب ما خارج از مرز های جغرافیایی است.
 
فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه در یک دهه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد برنامه ریزی گسترده آمریکا برای دامن زدن به تهدید نظامی ایران و کنترل و تغییر مسیر انقلاب بود، خاطر نشان کرد: امروز که بیش از 12 سال از آن تاریخ می گذرد شاهد آن هستیم که آمریکا با تمام توان در اطراف جمهوری اسلامی ایران اردو زده ولی هرگز نتوانسته تهدید نظامی علیه جمهوری اسلامی ایران را حتی به زبان بیاورد، این توانمندی در نیروهای نظامی به خصوص سپاه و بسیج در تمام ابعاد دفاعی و امنیتی به وجود آمده است.
 
سردار جعفری با اشاره به اظهارنظر یکی از مسئولان CIA ادامه داد: این مقام مسئول در اظهار نظر خود شهادت داده که سپاه توانسته در سالهای اخیر خود را به سطح مقابله راهبردی با دشمنانش مثل آمریکا و اسرائیل ارتقا دهد، عرصه هایی که برای امنیت ملی آمریکا یکی از تهدیدهای معتبر محسوب می شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها