کد خبر: ۱۶۶۴۲
زمان انتشار: ۱۳:۳۵     ۰۹ مرداد ۱۳۹۰
تلاش رسانه‌های بیگانه جهت گسترش فساد اخلاقی در ایران به عنوان بخشی از برنامه‌های جنگ نرم علیه هویت و فرهنگ دینی و ملی کشور ما، مسأله جدیدی نیست.

بی‌بی‌سی، صدای آمریکا، سایت‌ها و شبکه‌های ماهواره‌ای ضدانقلاب و فتنه سبز همواره با دنبال کردن سیاست‌های خاص در صدد گسترش مفاسد اجتماعی بوده‌اند.

به گزارش ندای انقلاب در یکی از تازه‌ترین موارد روی داده در همین ارتباط، رادیو زمانه اقدام به مصاحبه با یک فرد منحرف جنسی و انتشار آن در چند قسمت کرده است.

وی که یک همجنسگرای مقیم کانادا بوده و با نام مستعار (س.ق) فعالیت می‌کند، طی مصاحبه خود با این رادیو سعی کرده تا سیاست‌های مورد نظر این رسانه معاند را ترویج کند.

نکته جالب در این مصاحبه که آشکارا به جنگ اصول اخلاقی حاکم بر جامعه ایرانی پرداخته شده است، ارتباط دادن پیشرفت‌های اخیر زنان مسلمان ایرانی در عرصه‌های کار و تحصیل به وجود انحرافات جنسی بود!!!

این منحرف جنسی در بخشی از سخنان خود ضمن بیان آنچه مشکلات موجود بر سر راه زندگی بی بند و بار در ایران خوانده است، ضمن استناد به ادعاهای خود می‌گوید: «با تکیه به همین دلایل بود که جامعه زنان نیاز پیدا کرد بیشتر تحصیل بکند، حتماً شاغل باشد، حتما بتواند تحرک داشته باشد. بتواند جدای از خانواده خودش را اداره بکند! اگر خانواده دیگر حاضر نشد به مهمانی دعوت‌اش کند، دیگر حاضر نشد موقعی که شب دیر می‌آید خانه، در خطرات خیابان، از او مراقبت کند، و دیگر حاضر نشد برایش پدری و مادری بکند، این زن بتواند بیرون به عنوان یک آدم تنها زندگی کند و یک محیط دیگر بسازد. یعنی شما مجبورید به عنوان یک زن روی پای خودتان بایستید و تنها باشید. انزوای تحمیل شده از سوی خانواده را تحمل کنید تا مجبور نباشید به اجباری که خانواده تحمیل می‌کند تن بدهید.»

تهمت آشکار رادیو زمانه به زنان ایرانی و مرتبط دانستن تحصیل آنان با میل به فساد در حالی صورت می‌گیرد که نهاد خانواده در ایران با وجود همه تلاش‌های غرب همواره به عنوان مهمترین نهاد جامعه علاوه بر حمایت از بانوان ایرانی، بزرگترین پشتیبان در جهت پیشرفت و اعتلای آنان بوده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها