کد خبر: ۱۶۷۱۲۷
زمان انتشار: ۱۸:۴۲     ۳۰ شهريور ۱۳۹۲
 بعد از کلاه گشاد معرفی شخصی غیر مرتبط به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور بر سر اصلاح طلبان کرمانشاه؛ اینبار پس از انتشار مصاحبه هایی از سوی افراد غیر مسئول و اعلام زمان و مقصد سفر هاشمی رفسنجانی به کرمانشاه این سفر به دلیل رعایت اصول امنیتی در هاله ای از ابهام قرار گرفته و اساسا صحت خبر نیز زیر سوال رفت.

به گزارش خبرنگار مرصاد، پس از انتشار برخی خبرها از سفر هاشمی رفسنجانی به کرمانشاه از سوی افراد غیر مسئول شنیده ها حاکی از احتمال انجام نشدن چنین سفری است.

ظاهرا اگر احتمال سفر هاشمی به کرمانشاه وجود هم داشته است اما با اشتباه برخی رسانه ها در گفتگو با افراد غیر مسئول و اظهار نظر نسنجیده در اعلام زمان خبر مشکلاتی به وجود آمده است و انجام این سفر به برنامه ریزی بهتر و ممانعت از اظهار نظر خودسرانه برخی افراد نیاز پیداکرده است.

در همین رابطه فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی در گفتگوی کوتاهی با پایگاه خبری مرصاد از دلیل انتشار خبر سفر آقای هاشمی به کرمانشاه اظهار بی اطلاعی کرد.

محسن هاشمی در پاسخ به این سوال که آیا سفری برای آقای هاشمی به کرمانشاه برنامه ریزی شده یا خیر گفت: چیزی در این مورد نشنیده ام و خبری از آن ندارم. بنده کاملا بی خبر هستم که چنین سفری هست با خیر.

اظهار نظر رسمی افراد غیر مسئول در خصوص سفر مقامات کشور خلاف قانون است

همچنین یک منبع آگاه که نخواست نامش فاش شود در گفتگو با خبرنگار مرصاد اظهار داشت: اظهار نظر افراد غیر مسئول و غیر مرتبط در خصوص زمان و مقصد مقامات کشور به دلیل مغایرت با مسائل امنیتی خلاف قانون است و پیگرد خواهد داشت.

این منبع آگاه اظهار داشت: سفر آقای هاشمی رفسنجانی به کرمانشاه باید از طریق منابع مورد وثوق وی و پس از نهایی شدن اطلاع رسانی شود که در غیر این صورت به هیچ عنوان قابلیت رسانه ای شدن ندارد.

وی اظهار داشت: منبع اعلام زمان و مقصد سفر آقای هاشمی فقط و فقط دفتر ایشان است که باید با در نظر گرفتن جمیع جوانب اعلام شود در غیر این صورت اعلام آن توسط افراد غیر مسئول شایعه پراکنی و ایجاد خلل در برنامه ها خواهد بود.

وی گفت: اینکه آقای هاشمی به کرمانشاه می آید یا خیر به هیچ عنوان مشخص نیست و اگر هم قرار بر مسافرت باشد اعلام آن توسط منابع غیر رسمی ایجاد مشکل از ابعاد مختلف امنیتی و برنامه ریزی است که باید با قاطعیت با آن برخورد شود.

این منبع مطلع همچنین از انتشار این اخبار از زبان افرادی که مورد تأیید نیستند از خروجی برخی خبرگزاری های رسمی اظهار تاسف کرد.

وی گفت سفر هاشمی رفسنجانی به کرمانشاه به هیچ وجه قطعی نیست و این موضوع را در صورت صلاح دید دفتر ایشان اطلاع رسانی خواهد کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها