کد خبر: ۱۶۷۶۳۷
زمان انتشار: ۱۹:۳۰     ۳۱ شهريور ۱۳۹۲
«کالسکه» آخرین ساخته آرش معیریان به تهیه‌کنندگی سیدمحسن وزیری علیرغم شکستگی دست یکی از نقش‌های اصلی فیلم امروز پس از وقفه 20 روزه برای آغاز مجدد فیلمبرداری به پارک شفق تهران می‌رود.

سید محسن وزیری تهیه کننده فیلم سینمایی «کالسکه» آخرین ساخته آرش معیریان در گفت و گو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس گفت :‌ علیرغم شکستگی دست پریناز ایزدیار یکی از نقش های اصلی فیلم، فیلم برداری را متوقف نکردیم و با سکانس هایی که ایشان در آن حضور ندارند ادامه می دهیم.

وی ادامه داد : در ادامه روزهای قبل از پارک نیاوران خارج شده‌ایم و امروز بعد از ظهر در پارک شفق تهران سکانس‌های جدیدی را بدون حضور پریناز ایزدیار کلید می‌زنیم.

وزیری عنوان کرد :‌ ما برای فیلم برداری این کار حدود 45روز را پیش بینی کرده بودیم که با توجه به اتفاق پیش آمده برای یکی از بازیگران ممکن است این زمان کمی طولانی تر بشود.

 

براساس این گزارش، «کالسکه» داستان زوج جوانی را که برای رفتن و یا ماندن در کشور با یکدیگر چالش می‌کنند روایت می‌کند که چندی پیش با حضور دانیال عبادی، پریناز ایزدیار، بهنوش بختیاری و مهران غفوریان در منطقه نیاوران آغاز شد و حدود 40 درصد از فیلم برداری را پشت سر گذاشته است

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها