کد خبر: ۱۶۸۰۵۸
زمان انتشار: ۲۱:۱۳     ۰۱ مهر ۱۳۹۲
دادستانی بحرین چهار جوان را به اتهام تجمع به ۵ سال زندان و ۵ کودک و سه جوان در منطقه الدراز را به ۶۰ روز زندان محکوم کرد.

به گزارش 598،  خبرگزاری فارس به نقل از جمعیت الوفاق بحرین ، دادستانی کل کشور بحرین چهار جوان را در منطقه الدراز به اتهام تجمع و آتش سوزی به 5 سال زندان محکوم کرد و نیز 5 کودک و سه جوان در منطقه الدراز به 60 روز زندان محکوم شدند.

یک دادگاه بحرینی امروز چهار جوان از بلاد القدیم را به 5 سال زندان محکوم کرد . آنها به اتهام تجمع و آتش سوزی دستگیر شده بودند .

همچنین دادستانی کل بحرین 5 کودک و سه جوان را در منطقه الدراز بحرین به 60 روز زندان محکوم کرد.نیروهای امنیتی بحرین این چند کودک را صبح پنج شنبه گذشته از منازلشان ربوده بود.

بخش آزادی‌ها و حقوق انسان در جمعیت الوفاق بحرین اعلام کرده بود که بیش از 100 کودک بحرینی در زندان های آل خلیفه به سر می‌برند که بیشتر آنها مورد آزار و شکنجه قرار گرفته‌اند.

دادگاه های بحرینی همچنان به احکام شدید خود علیه انقلابیون بحرینی ادامه می دهند این در حالی است که هیچ حکمی در حق نیروهای پلیس که در جریان قتل و شکنجه زندانیان دست داشته‌اند ، صادر نشده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها