کد خبر: ۱۶۸۳۷۸
زمان انتشار: ۱۹:۴۳     ۰۲ مهر ۱۳۹۲
تيم ملي نوجوانان ايران در اولين ديدار دوستانه تيم جوانان باشگاه پادربورن را شکست داد.
به گزارش ورزش سه به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، در اين ديدار که در ورزشگاه پادربورن انجام مي‌شد، نوجوانان با ترکيب احمد گوهري، مصطفي هاشمي، امير حسين کريمي، کميل حق‌زاده، صادق محرمي، علي هزامي، عرفان وجداني، سعيد عزت اللهي، محمد بازاج، رضا جعفري و اميرمحمد مظلوم به ميدان رفتند و در يک بازي بسيار خوب و برتر توانستند 4 بر صفر تيم پادربورن را شکست دهند.

در اين بازي امير محمد مظلوم در دقايق 20 و 30، رضا جعفري در دقيقه 53 و علي ريگي در دقيقه 83 گل‌هاي ايران را به ثمر رساندند.

در اين بازي سه بازيکن تعويض شدند که ماهان رحماني از دقيقه 46 به جاي اميرحسين کريمي به زمين آمد و يوسف سيدي در دقيقه 79 به جاي محمد بازاج به ميدان رفت و علي ريگي در دقيقه 80 به جاي سعيد عزت اللهي به ميدان آمد.

البته تيم ملي زير 17 سال در دقيقه 70 به پنالتي هم رسيد که محمد بازاج آن را از دست داد.

حدود 200 تماشاگر از نزديک از اين بازي ديدن کردند و همه طرفدار تيم پادربورن بودند.

تيم ملي پس از پايان بازي در ساعت 22 به وقت محلي به هتل محل اقامتش در فاصله 60 کيلومتري بازگشت و ساعت 23 به هتل رسيد. بازيکنان ديشب استراحت کردند و امروز صبح ساعت 9:30 تمرين ريکاوري انجام مي دهد و پس از ناهار و ساعت 15:30 تمرين دومش را برگزار خواهد کرد.

تيم ملي ساعت 19:30 فردا چهارشنبه سوم مهر به وقت تهران به مصاف تيم جوانان آرمينيا بيله فيلد، که در بوندسليگاي يک جوانان حضور دارد، مي رود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها