کد خبر: ۱۶۹۶۵۴
زمان انتشار: ۱۹:۴۵     ۰۷ مهر ۱۳۹۲
مهاجم لهستاني بورسيا دورتموند تاکيد کرد در آخرين فصل حضورش در جمع زردپوشان ورزشگاه سيگنال ايدونا پارک هم ذره‌اي از انگيزه‌هايش براي ارائه بهترين بازي‌ها کاسته نشده است.
با وجود مخالفت سران بورسيا دورتموند با انتقال روبرت لواندوفسکي به بايرن مونيخ در فصل نقل و انتقالات تابستان امسال و اصرار آنها براي ماندن او در اين تيم تا پايان قراردادش، اين بازيکن لهستاني انگيزه‌اش را براي کمک به زردپوشان منطقه رور آلمان براي تکرار افتخارات يکي، دو فصل گذشته از دست نداده است.

به گزارش تسنيم،لواندوفسکي که شب گذشته (شنبه) در پيروزي 5 بر صفر دورتموند برابر فرايبورگ دو گل به ثمر رساند، تاکيد کرد سراپا انگيزه است تا با کمک کردن به دورتموند اين تيم را به کسب افتخارات بزرگ در فصل جاري نزديک کند.

وي به نشريه بيلد آلمان گفت: حقيقت اين است که من اين روزها از بازي در دورتموند واقعا لذت مي‌برم. مايلم هر کاري که ازدستم برمي‌آيد براي دورتموند انجام دهم و تا جايي که امکان دارد به همراه اين تيم جام ببرم.

لواندوفسکي با 6 گلي که در اين فصل به ثمر رسانده، سهم زيادي در شروع فوق‌العاده تيم تحت هدايت يورگن کلوپ در بوندس ليگا داشته است. او در هر 5 گلي که تيمش به فرايبورگ زد تاثيرگذار بود و به همين دليل به صورت ويژه مورد تمجيد سرمربي‌‌اش قرار گرفت.

کلوپ در تمجيد از لواندوفسکي و ديگر اعضاي تيمش گفت: وقتي اين پسرها به ميدان مي‌‌آيند تا چنين بازي‌هايي را ارائه کنند، کار کردن برايم تفريح مي‌شود.

دورتموند از 7 بازي که در اين فصل از رقابت‌هاي بوندس‌ليگا انجام داده است 19 امتياز کسب کرده و با تفاصل گل بهتر نسبت به بايرن مونيخ در صدر جدول رده بندي قرار دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها