کد خبر: ۱۶۹۶۵۸
زمان انتشار: ۱۹:۴۶     ۰۷ مهر ۱۳۹۲
تهیه‌کننده «عراق، کشتزار مرگ» گفت: منتظر بررسی و اعمال اصلاحات و تغییرات تاریخی فیلمنامه توسط مشاوران عربی زبان هستیم که اگر اصلاحاتی نیاز داشت فیلمنامه را بازنویسی کنیم.
به گزارش 598 ، الهام غفوری تهیه کننده «کشتزار مرگ» در گفت‌وگو با تسنیم گفت: فیلمنامه سریال «عراق، کشتزار مرگ» پس از نگارش در مرحله اصلاحات قرار دارد که پس از بررسی توسط چند نفر از کارشناسان وقایع جنگ ایران و عراق بازنویسی می‌شود.

وی با بیان اینکه فیلمنامه سریال به عربی ترجمه شده است افزود: منتظر بررسی و اعمال اصلاحات و تغییرات تاریخی فیلمنامه توسط مشاوران عربی زبان هستیم که اگر اصلاحاتی نیاز داشت فیلمنامه را بازنویسی کنیم.

تهیه‌کننده «عراق، کشتزار مرگ» اضافه کرد: داستان این سریال مربوط به وقوع جنگ ایران و عراق است که سعی می‌شود در آن موضوع جنگ تحمیلی نمایش داده شود.

غفوری درخصوص پیش‌تولید سریال «عراق، کشتزار مرگ» گفت: برای ساخت این سریال به کشو عراق هم سفر می‌کنیم و بخش‌هایی از آن را در این کشور فیلمبرداری خواهیم کرد.

ظاهرا در تهیه و تولید «عراق، کشتزار مرگ» مشورت‌های مفصلی با اعضای مجلس اعلای عراق و جریانات شیعی فعال در این کشور صورت گرفته است.

ظاهرا انتخاب سیروس مقدم برای ساخت سریال به دلیل شرایط امنیتی، حساس و خاص عراق است که شرایط ویژه‌ای را برای تولید می‌طلبد. شرایطی که حرفه‌ای بودن و سرعت در ساخت فیلم توسط سیروس مقدم او را به انتخابی مطمئن برای ساخت این سریال تبدیل کرده است. این اولین تجربه سیاسی سیروس مقدم بعد از یک دوره تجربه موفق درام‌سازی در تلویزیون ایران است، اما مهم‌تر از آن اینکه «عراق کشتزار مرگ» اولین تجربه رسانه‌های ایرانی در مواجهه مستقیم با بازنمایی شخصیت صدام است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها