کد خبر: ۱۷۱۲۱
زمان انتشار: ۱۳:۳۹     ۱۷ مرداد ۱۳۹۰
به گزارش پایگاه 598 به نقل ازجهان، ركوردزني صفحه فيس‌بوك يك پسر ۴ ساله سران و فعالان فتنه را تحقیر کرد.ظاهرا کاربران شبکه های اجتماعی که از دروغ گوئی فتنه گران و ضدانقلاب خسته شده اند با جمله ای از یک پسربچه که گفته است وقتی دستشوئی می روم خودم را می شورم، گوهر صداقت و راستگوئی را در او یافته اند و وی را به جای موسوی و کروبی رهبر خود قرار دادند.
هفته گذشته به دنبال انتشار يك ويدئو در سايت يوتيوب كه بیان کودکانه يك پسربچه  4 ساله به نام "فرنود" را در برنامه کودک رنگين‌كمان شبكه تهران نشان مي‌داد، صفحه‌اي در شبكه اجتماعي فيس‌بوك با نام «فرنود راستگو» ایجاد شد.

فرنود در جواب سوال مجری که چه کارهایی را خودتان می توانید انجام می دهید، گفته بود: من هر موقع دستشویی می روم خودم را می شورم.

پس از گذشت تنها ۷۲ ساعت از ایجاد صفحه «فرنود راستگو»، تعداد طرفداران آن به بيش از ۵۰ هزار نفر رسيد كه در نوع خود بي‌نظير بود. تاكنون سابقه نداشته كه يك صفحه فيس‌بوك فارسي‌زبان در این مدت زمان محدود موفق به جلب نظر و لايك ۵۰ هزار كاربر شود.

جالب آنکه تبلیغات گسترده درباره فرنود در سایت های اپوزیسیون و جریان فتنه صورت گرفت و سایت های اجتماعی ضدانقلاب همچون بالاترین محل داغ کردن لینک های حمایت از این پسر بچه شد.
برخی از کابران بالاترین، فرنود را به همراه صفت "راستگو" جایگزین میرحسین موسوی و مهدی کروبی کردند و او را رهبر راستگوی خود نامیدند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۴ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۰
۰
۰
همووووون...مگر اينكه با حرفاي يه مشت بچه كه هنوز عقلشون كامل نشده دور بردارين و بتونين گوز رو به شقيقه ربط بدين.....خوش باشين.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها