کد خبر: ۱۷۱۷۲
زمان انتشار: ۰۳:۵۰     ۱۸ مرداد ۱۳۹۰
ركوردزني صفحه فيس‌بوك يك پسر ۴ ساله سران و فعالان فتنه را تحقیر کرد.ظاهرا کاربران شبکه های اجتماعی که از دروغ گوئی فتنه گران و ضدانقلاب خسته شده اند با جمله ای از یک پسربچه که گفته است وقتی دستشوئی می روم خودم را می شورم، گوهر صداقت و راستگوئی را در او یافته اند و وی را به جای موسوی و کروبی رهبر خود قرار دادند.
به گزارش جهان، هفته گذشته به دنبال انتشار يك ويدئو در سايت يوتيوب كه بیان کودکانه يك پسربچه  4 ساله به نام "فرنود" را در برنامه کودک رنگين‌كمان شبكه تهران نشان مي‌داد، صفحه‌اي در شبكه اجتماعي فيس‌بوك با نام «فرنود راستگو» ایجاد شد. 

فرنود در جواب سوال مجری که چه کارهایی را خودتان می توانید انجام می دهید، گفته بود: من هر موقع دستشویی می روم خودم را می شورم. 

پس از گذشت تنها ۷۲ ساعت از ایجاد صفحه «فرنود راستگو»، تعداد طرفداران آن به بيش از ۵۰ هزار نفر رسيد كه در نوع خود بي‌نظير بود. تاكنون سابقه نداشته كه يك صفحه فيس‌بوك فارسي‌زبان در این مدت زمان محدود موفق به جلب نظر و لايك ۵۰ هزار كاربر شود. 

جالب آنکه تبلیغات گسترده درباره فرنود در سایت های اپوزیسیون و جریان فتنه صورت گرفت و سایت های اجتماعی ضدانقلاب همچون بالاترین محل داغ کردن لینک های حمایت از این پسر بچه شد.
برخی از کابران بالاترین، فرنود را به همراه صفت "راستگو" جایگزین میرحسین موسوی و مهدی کروبی کردند و او را رهبر راستگوی خود نامیدند. 

آنچنان که موسس صفحه جنجالي "فرنود راستگو" در فیس بوک، به جهان گفت، وی قصد داشته است که با تاکید بر صفت راستگویی، به دروغگویی فعالان جنبش سبز اعتراض و به آنان اعلام کند که از این کودک الگو بگیرند.

رضوانیه که شوخي‌هايي مانند كج شدن برج ميلاد و سمند طلايي را در كارنامه دارد، می گوید بسیاری از کاربران اپوزیسیون از ایده وی حمایت کرده اند. او با تکذیب مصاحبه ای که به نقل از او در رسانه های فتنه منتشر شده، افزود: گمان نمی کردم که در این مدت زمان اندک موفق به جلب نظر ۵۰ هزار نفر در حمایت از نظر خود باشم.

در همین حال، تعدادي از وبلاگ‌نويسان هم دست به برآوردی آماری زدند و اعضاي صفحه فرنود را قابل مقایسه با صفحات سران فتنه ندانستند.

گفتنی است، فعالان جریان فتنه از سوی ناظران سیاسی داخلی متهم به طرح ادعای دروغ تقلب و سوءاستفاده از احساسات مردمی هستند. از سوی دیگر، بخشی از اپوزیسیون خارجی نشین هم آنان را به واسطه اعلام علاقمندی برای شرکت در انتخابات مجلس نهم و پشت کردن به ادعاهای سابق "تقلب" و "ناسالم بودن انتخابات‌ها در ایران"، متهم به دروغگویی کرده اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۵:۳۴ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۰
۰
۰
پس همه میگن فیس بوک فیلتره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها