کد خبر: ۱۷۱۷۴۰
زمان انتشار: ۱۱:۴۷     ۱۵ مهر ۱۳۹۲
جانشین رئیس پلیس کشور با بیان اینکه امروز یگان ویژه قادر است ظرف 48 ساعت در زمان بحران نیروهایش را سه برابر افزایش دهد گفت: یگان ویژه با قانون شکنان و متجاوزین به انقلاب سخت و کوبنده برخورد می کند و با سایر آحاد جامعه و دوستداران انقلاب رئوف و مهربان است.
مهر، سردار احمدرضا رادان روز دوشنبه در مرسم صبحگاه یگان ویژه اظهار داشت: نیروهای یگان ویژه احتیاج کلی در حوادث مختلف هستند و زحمات این یگان در فتنه فراموش نمی شود. ضمن اینکه دو گروه هیچگاه یگان ویژه را فراموش نخواهند کرد؛ گروه اول قانون شکنان و متجاوزان به حریم قانون هستند و گروه دوم نیز مردم متدین و دوستدار انقلاب هستند که نیروهای یگان ویژه را در ایام فتنه در کنار خودشان دیدند.

وی ادامه داد: یگان ویژه در زمان فتنه با آهنگی هماهنگ با ولایت یادگاری به جا گذاشته که هیچگاه فراموش نمی شود. در آن زمان کسانی فکر کردند می توانند با هجمه به ولایت و ولی امر روزگاری را در منصب جعلی قرار گیرند اما یگان ویژه در آن زمان جانانه و وفادارانه در مقابل فتنه گران ایستاد، چنین امت وفاداری ستودنی است.

رادان با اعلام اینکه از طرف رئیس پلیس کشور و نیروهای پلیس اعلام می کنم که پرسنل یگان ویژه و یگان امداد برای ما عزیز، قابل احترام، قابل اعتماد هستند افزود: این یگان همواره دژی مستحکم در برابر نافرمانی ها بوده و امروز یگان ویژه با سرپنجه تدبیر نیروهایش کارآمد، مقتدر، قوی، باهوش و دارای مراتب اجتماعی و توان علمی بالایی است. امروز اگرچه یگان ویژه بسیار قدرتمند است اما این یگان اجتماعی است و می تواند قانون شکنان و متجاوزان را از سایر افراد جامعه تمیز دهد.

جانشین رئیس پلیس کشور با اشاره به تجهیزات یگان ویژه گفت: بیشتر تجهیزات مورد نیاز پلیس و یگان ویژه امروز به دست مخترعان داخلی طراحی و پس از آزمایش به تولید انبوه می رسد. بعد از فتنه 88 نیاز به برخی تجهیزات برای حفظ فاصله میان یگان عمل کننده و اغتشاشگران وجود داشت که توسط مخترعان داخلی تولید شده و به زودی به بهره برداری می رسد.

رادان تصریح کرد: پلیس افتخاری از کارویژه های نیروی انتظامی است و مردمی که دل به همکاری به پلیس برای حفظ انقلاب داده اند در قالب پلیس افتخاری ساماندهی شده اند. امروز سیل عظیم مردم خواستار همکاری در قالب پلیس افتخاری هستند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه آن چه که امروز می تواند پلیس را عزتمند کند تنها تجهیزات و امکانات نیست، افزود: ارتباط معنوی با خدا و تکریم خانواده های شهدا از جمله راههایی است که می تواند ما را عزیز کند. امروز با ارتباط معنوی به وجود آمده دنیا پذیرفته که ایران در مناسبات بین المللی تعیین کننده است و دشمن مجبور به کرنش در مقابل ما است.

جانشین رئیس پلیس کشور در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به لزوم تکریم خانواده های شهدا، ایثارگران و جانبازان  تاکید کرد: امروز دبیرخانه یاد یاران با دو هدف استفاده از فیوضات شهدا و خاطرات پرسنل پیشکسوت آغاز به کار کرده است. البته باید بگویم که یگان ویژه در دوران جنگ نیز بسیار فعال بود و امروز وظیفه ما مقابله با جنگ نرم است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها