کد خبر: ۱۷۲۱۰
زمان انتشار: ۱۶:۳۱     ۱۸ مرداد ۱۳۹۰
رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر از ادامه افزایش شدید قیمت انواع سکه و طلا در بازار آزاد خبر داد.
کشتی آرای در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار واحد مرکزی خبر افزود: هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ، در بازار آزاد 472 هزار تومان فروخته شد که در مقایسه با دیروز 14 هزار تومان و نسبت به پریروز 26 هزار تومان افزایش قیمت نشان می دهد .
 
وی با بیان اینکه بهای طلا در هر کشوری به قیمت جهانی آن وابسته است ، افزایش بهای این فلز گران بها را در بازارهای جهانی علت افزایش قیمت سکه و طلا در بازار داخل دانست .
 
کشتی آرای گفت: امروز قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی با افزایش 62 دلاری نسبت به دیروز و با ثبت رکورد جدید به هزار و 775 دلار رسید.
 
رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر پیش بینی کرد قیمت جهانی طلا تا پایان سال 2011 میلادی به 2000 دلار در هر اونس برسد.
 
وی، اعلام شاخص های منفی بورس های آمریکا ، کاهش اعتبار مالی و افزایش بدهی های این کشور و به تبع آن کاهش شاخص بورس های جهان را از علل این افزایش بیان و اضافه کرد : تقاضای جهانی برای سرمایه گذاری در بازار طلا بیشتر شده و قیمت طلا در بازارهای جهانی و داخلی افزایش یافته است.
 
کشتی آرای ، نرخ نیم سکه را هم در بازار آزاد با هفت هزار تومان افزایش نسبت به دیروز ، 236 هزار تومان اعلام کرد.
 
وی افزود : هر قطعه ربع سکه نیز دقایقی پیش در بازار آزاد 131 هزار و 500 تومان معامله شد که در مقایسه با دیروز سه هزار و 500 تومان افزایش نشان می دهد.
 
رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر نرخ هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم و سکه یک گرمی را هم در بازار آزاد امروز به ترتیب 480 و 77 هزار تومان اعلام کرد.
 
کشتی آرای گفت : هر گرم طلای 18 عیار بدون اجرت ساخت نیز در بازار آزاد امروز با حدود هزار تومان افزایش نسبت به دیروز 47 هزار و 780 تومان داد و ستد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها