کد خبر: ۱۷۲۶۰۵
زمان انتشار: ۲۲:۰۵     ۱۷ مهر ۱۳۹۲
مهاجم هلندی پیشین تیم فوتبال آرسنال ابراز امیدواری کرده روزی در کسوت مربی به آرسنال بازگردد.

به گزارش خبرگزاری مهر، "دنیس برکمپ" در سال 1995 از اینتر به آرسنال پیوست و 11 سال را با توپچی‌های لندن سپری کرد. برکمپ که در سال 2006 از فوتبال کناره‌گیری کرد چندین جام قهرمانی از جمله سه جام قهرمانی لیگ برتر با آرسنال برد. وی همواره یکی از محبوب‌ترین و وفادارترین بازیکنان تیم فوتبال آرسنال بود و پیش از این چندین بار از علاقه خود برای بازگشت به لندن خبر داده است.

برکمپ در حال حاضر در تیم دوران کودکی‌اش مربیگری می‌کند: آژاکس. او گفته علاقمند است تا ظرف چند سال آینده به آرسنال بازگردد.

برکمپ که با تلگراف گفتگو می‌کرد، گفت: من همان احساسی را به آرسنال دارم که یوهان کرایف به بارسلونا دارد. ما در آرسنال موفق بودیم. همیشه از حضور در این تیم لذت می‌بردم. حتی یک روز بد هم در این تیم نداشتم. این موضوع همواره در ذهنم می‌ماند. این بخشی از رویاهای من به حساب می‌آید که روزی به این تیم بازگردم.

وی افزود: می‌دانم برای دست کم سه تا پنج سال دیگر در آژاکس هستم و نمی دانم بعدش چه می‌شود. با این حال نمی‌توانم تصور کنم تا پایان دوران مربیگری در آژاکس بمانم. من خودم را در کسوت مربی این تیم نمی‌بینم.

ملی پوش پیشین هلندی آرسنال در ادامه گفت: خودم را به عنوان یکی از اعضای کادر فنی آرسنال می‌بینم. واقعا این سمت را دوست دارم به ویژه از کار کردن انفرادی با مهاجمان لذت می‌برم. من با دیگر بازیکنان پیشین آرسنال صحبت کرده‌ام و آنها هم گفته‌اند که دوست دارند بازگردند. "استیو بولد" در حال حاضر عملکرد بسیار درخشانی دارد. با "پاتریک ویه‌را" و "تیه‌ری آنری" صحبت کرده‌ام. آنها هم دوست دارند روزی به آرسنال بازگردند. تونی (آدامز) هم گزینه خوبی است.

آرسنال در فصل نقل و انتقالات تابستانی "مسوت اوزیل" را به خدمت گرفته است. بسیاری از هواداران فوتبال شباهت‌هایی را بین ملی پوش آلمانی و برکمپ قائل شده‌اند.

برکمپ در این خصوص گفت: من مقایسه را دوست ندارم. هر دوی ما ویژگی‌های خاص خودمان را داریم. البته من شباهت‌هایی که مردم می‌گویند رادرک می‌کنم و معتقدم که او می‌تواند بازیکن خیلی مهمی برای تیم آرسنال باشد. تازه روزهای آغازین است. او بازیکن فوق العاده‌ای است که مهارت‌های تهاجمی موثری از جمله کنترل توپ، پاس دادن و جاگیری به موقع دارد.

مهاجم پیشین آرسنال در پایان اظهار داشت: کنار هم قراردادن همه این ویژگی‌ها از اوزیل بازیکنی ساخته که آرسنال نیاز دارد. این بازیکن می‌تواند مهاجمان را تغذیه کند و همینطور می‌تواند گل بزند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها