کد خبر: ۱۷۲۸۷۷
زمان انتشار: ۱۴:۵۷     ۱۸ مهر ۱۳۹۲
مجيد جلالي اين يکي را لااقل درست مي‌گويد: او معتقد است مصاحبه عليه يکديگر در تراکتور به اسلحه تبديل شده است.
به گزارش 598 به نقل از90: مجيد جلالي اين يکي را لااقل درست مي‌گويد: او معتقد است مصاحبه عليه يکديگر در تراکتور به اسلحه تبديل شده است. اسلحه‌اي که يک روز جواد کاظميان رو مي‌کند و تيرخلاص را به سوي نيمکت‌ سهندنشينان شليک مي‌کند و روز ديگر خود مجيد خان به سيم آخر مي‌زند و سراسيمه و ملتهب زمين و آسمان را متهم مي‌کند.
تراکتور پس از 12 هفته روي پله سوم ايستاده و اين براي تيمي که چند سال با عطش قهرماني در ليگ زندگي مي‌کند و براي جام پرپر مي‌زند دلچسب نيست. عشق تراکتوري‌ها تنها وقتي يادگار را روي سر خود مي‌گيرند و پرچم‌هاي سرخ را به رقص در مي‌آورند که اين تيم بالاتر از همه شعر قهرماني را بخواند و قامت آذربايجان را تسلي دهد. براي آنها که سال‌هاست با اين عشق ابدي نفس مي‌کشند غرق کردن تمام حريفان و رسيدن به جزيره خوشبختي نهايت آرزوست.
حال مجيد جلالي که لابد خوب مي‌داند در هياهويي پر از کسوف نمي‌تواند تيمش را به سر منزل مقصود رهنمون کند بيشتر از هر کسي وظيفه دارد حاشيه‌ها را بخشکاند. و تعارف با توپچي‌هايي که براي رساندن تراکتور به بالاي قله به تبريز آمده‌اند را کنار بگذارد. اين که ياغي جواد کاظميان باشد يا هر نام ديگري چندان مهم نيست. مهم اين است که منافع تراکتور بر منافع اشخاص ترجيح داده شود و تيم به دور از حواشي دردسرسازي که مي‌تواند ساعت خنديدن و به آرامش رسيدن محبوب ترک‌ها را به تعويق بيندازد به راه خود ادامه دهد و براي حريفان پيش رو نقشه‌هاي کارساز ترسيم کند. تراکتور تا بازي با فولاد در يادگار 9 روز پيش رو دارد. اين روزها مي‌توانند با برنامه‌هاي آقامعلم و مشق‌هاي بچه‌هاي تراکتور به روز‌هايي دل‌انگيز بدل شوند و سرانجام در روز موعود تراکتور پشت دست صدرنشين ليگ را داغ بگذارد و بي‌آنکه راه رسيدن به صدر را گم کند جلوتر از همه رقيبانش بايستد.
اين اسلحه که حاصل مصاحبه تراکتورسازان عليه يکديگر و خط و نشان کشيدن‌هاي بي‌پايان است را بايد قايم کرد. براي دود کردن حريفان هيچ نيازي به اسلحه نيست. بچه‌هاي جلال اگر در يک صف بايستند و با هم بودن را مرور کنند با دست خالي هم مي‌توانند به بزرگ‌ترين درها بکوبند. بي‌اغراق!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها