کد خبر: ۱۷۲۹۰۸
زمان انتشار: ۱۹:۱۶     ۱۸ مهر ۱۳۹۲
موسسه زبان و کامپیوتر پرسپولیس در اردبیل با حضور محمد رویانیان و مسئولان فنی و حرفه‌ای شهرستان اردبیل افتتاح شد.

سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در پی افتتاح و راه‌اندازی دفاتر نمایندگی پرسپولیس در سراسر کشور و پیرو مذاکرات انجام شده، دفتر نمایندگی پرسپولیس در اردبیل اقدام به تاسیس آموزشگاه کامپیوتر و زبان تخصصی کرده که مراسم افتتاح این آموزشگاه با حضور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در اردبیل برگزار شد. این آموزشگاه در سه طبقه و در رشته کامپیوتر و زبان تخصصی دایر شده است.

سارا اعلمی مدیر و موسس آموزشگاه زبان و کامپیوتر پرسپولیس در اردبیل در خصوص افتتاح این آموزشگاه گفت: در پی توافقاتی که با باشگاه پرسپولیس و دفتر نمایندگی آن در اردبیل و همچنین اداره کل فنی و حرفه‌ای اردبیل داشتیم اقدام به تاسیس آموزشگاه کامپیوتر و زبان تخصصی کرده‌ایم. ما در 12 رشته کلاس های کامپیوتر را دایر خواهیم کرد و برای اولین بار در سطح کشور اقدام به دایر کردن رشته‌های مربوط به زبان انگلیسی در چهار رشته کرده‌ایم که جنبه تخصصی و کاربردی دارد. ما در زمینه آموزش زبان، ترجمه، نگارش متون در رشته‌های تخصصی از جمله مهندسی، عمران، معماری و ... کلاس‌هایی را دایر کرده‌ایم. ساختمان ما در سه طبقه است و ثبت نام را آغاز کرده‌ایم و مطمئن هستیم با توجه به نوع رشته‌ها و کلاس‌هایی که در نظر گرفته‌ایم استقبال خوبی از آن خواهد شد.

اعلمی درباره حضور رویانیان در مراسم افتتاحیه گفت: این اقدام مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مبنی بر راه‌اندازی دفاتر نمایندگی پرسپولیس در سراسر کشور اقدامی بی‌نظیر است که نشان می‌دهد باشگاه پرسپولیس برای هواداران خود در سراسر کشور طرح و برنامه داشته و می‌خواهد از این طریق به آنها خدمات‌رسانی کند. حضور آقای رویانیان در مراسم افتتاحیه آموزشگاه قوت قلبی برای ما بود به هر حال ایشان یک فرد شناخته شده هستند و حضورشان در مراسم افتتاحیه آموزشگاه به کار ما اهمیت بیشتری می‌دهد و از ایشان ممنونیم که وقت گذاشتند و به این منظور دو بار به اردبیل آمده‌اند. امیدوارم که بتوانیم در این آموزشگاه به هواداران پرسپولیس و مردم اردبیل بهترین خدمات را ارائه کرده و شاهد بسط و گسترش فعالیت‌های آموزشگاه باشیم. صمن اینکه از آقای طاهری مدیر دفتر نمایندگی پرسپولیس در اردبیل و مسئولان فنی و حرفه‌ای اردبیل و استان که در مراسم امروز حضور یافتند تقدیر و تشکر می‌کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها