کد خبر: ۱۷۳۱۳۵
زمان انتشار: ۱۱:۲۷     ۲۰ مهر ۱۳۹۲
سعيد شيريني در يك گفتگوی خواندنی عنوان كرد: «ماجرای مدیریت باشگاه مثل ماجرای زندگی بروسلی است. این همه کار کردیم هنوز خیلی‌ها دنبال قاتل بروسلی هستند.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ در 14 سالگی کارگری یک مغازه طلافروشی را شروع کرد، در 20 سالگی با لباس بلوچ به افغانستان طالبان سفر می‌کرد و جنس به ایران می‌آورد،‌ در 34 سالگی مشاور رئیس ستاد سوخت بود و در 36 سالگی سرپرست پرهوادارترین تیم فوتبال ایران. به دنیا آمده محله درخونگاه و گذرلوطی صالح است. آن‌طور که خودش می‌گوید به‌شدت فراموشی دارد و گاهی فراموش می‌کند دو فرزندش چندساله هستند. کیف مخصوص کلیدهای محبوبش را دارد و هر روز بیش از 100 دسته کلید با خودش حمل می‌کند. تلفن همراه او 850 مرتبه در یک روز زنگ‌خور دارد و بالاخره این‌که به ادعای خودش، یک ریال هم برای باشگاه پرسپولیس از جیب هزینه نکرده است.


مجله تماشاگر با سعید شیرینی، سرپرست پرحاشیه پرسپولیس گفتگویی جالب انجام داده که متن کامل آن شنبه در این مجله منتشر می‌شود و این گزیده‌ای از آن است: «دوره راهنمایی در بین دوستانی قرار گرفتم که پرسپولیسی بودند. من هم قرمز شدم. الان هم خوشحالم که این اتفاق افتاد. فکر می‌کنم اگر کسی فوتبال را درست و حسابی نگاه کند، باید پرسپولیسی شود. تعارف که نداریم، استقلال از ریشه مشکل داشت. تیمی که مردمی نبود و دربار ساخته بود.»


* شما ماشین را با ارز مرجع وارد می‌کنید، به بازیکنان با قیمت بازار می‌فروشید و آن‌ها همین را در بازار با قیمت کارخانه رد می‌کنند. قبول دارید؟
- متوجه نمی‌شوم. اصلا چرا باید این پروسه طی شود؟


* شما یک ماشین را با 30 میلیون وارد ایران می‌کنید، بعد به ازای قیمت بازاری این ماشین یعنی مثلا صد میلیون تومان به بازیکن تحویل می‌دهید اما بازیکن در بازار آزاد مجبور است آن را 90 میلیون تومان آب کند.
- اصلا صحت ندارد. مملکت حساب و کتاب دارد. مگر می‌شود یک نفر بتواند با ارز مرجع ماشین وارد کند آن هم به تعداد بالا؟


* از تعداد ماشین‌ها اما چیزی نگفتیم.
- من کلی عرض می‌کنم. ریال به ریال این‌ها حساب و کتاب دارد. طریقه مصرف ارز مرجع حتما جایی هست که ثبت شود. من در این مملکت چه‌کاره هستم که بتوانم ارز مرجع بگیرم و ماشین وارد کنم؟


* شما نه، اما دوستان‌تان شاید شناخته‌شده‌تر باشند.
- اگر منظورتان آقای رویانیان است که اصلا چنین چیزی نیست. آقای رویانیان یک‌ریال تا به حال از این طریق برای باشگاه نیاورده است. شما بروید همه مبادی ورودی گمرک در ایران را چک کنید. اگر یک جنس به نام رویانیان یا شیرینی یا باشگاه پرسپولیس وارد ایران شده باشد، بیایید هرچه می‌خواهید بگویید.


* به نام نفر سومی هم نبوده؟ این‌ها شایعاتی است که مطرح است. مثلا می‌گویند یک خانم به نمایندگی از باشگاه خریدها را انجام می‌داده است.
- اصلا. اسم این خانم را بگویید ببینیم چه کسی بوده که به نام باشگاه رفته تخلف کرده. ماجرای مدیریت باشگاه مثل ماجرای زندگی بروسلی است. این همه کار کردیم هنوز خیلی‌ها دنبال قاتل بروسلی هستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها