کد خبر: ۱۷۳۲۳۷
زمان انتشار: ۱۴:۳۳     ۲۰ مهر ۱۳۹۲
محمدحسین صفارهرندی گفت: روحانی خودش می‌داند هیچ جای دنیا نظرسنجی اعتباری ازآن نوع که بگویند انتخاب مردم چنین است نداشته و ندارند.
به گزارش 598، مهمترین محورهای سخنان محمدحسین صفارهرندی، وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی دولت نهم با هفته نامه مثلث بدین شرح است:

- آنجایی که مرزبندی بین ما و آمریکا برجسته‌تر شد در دوره کسانی بوده که در شرایط حاضر خیلی ولع بهبود روابط با آمریکا را پیدا کرده‌اند.

- اگر در مذاکره با امریکا امتیاز کسب کنیم و با اقتدار وارد شویم، می‌توانیم آرمان‌هایمان را محقق کنیم.

- کسی که ماجرای فرودگاه را به ترور وصل کرد، هیجان زده شده بود.

- برخی از کسانی که امروز به اعتراض‌های فرودگاه انتقاد می کنند پس از فتنه 88 در دانشگاه سنگ پرتاب می‌کردند.

- روحانی خودش می‌داند هیچ جای دنیا نظرسنجی اعتباری ازآن نوع که بگویند انتخاب مردم چنین است نداشته و ندارند.

- موضوع نظر سنجی را برخی افراد در کار روحانی گذاشتند.

- درباره رفع حصر موسوی و کروبی از نگاه بسیاری از مردم اینها از موضوع و مسأله بودن در جامعه خارج شدند، یعنی جامعه احساس می کند که مسأله اش اینها نیستند، چه بسا دولت روحانی هم چنین احساسی دارد که مسأله دولت اینها نیستند.

- نظرسنجی فرصتی برای سنجش ذائقه مردم در یک مقطع خاص است.

- شاید اگر من قرار بود به آنها (مخالفان رئیس جمهور در فرودگاه) مشورت دهم می‌گفتم که جاهایی که می‌خواهد اسکورت و خودروی حامل رئیس‌جمهور رد شود نماز جماعت نخوانند ویک سمت دیگر این کار را انجام دهند این انتقاد شاید قابل طرح باشد، اما انتقاد بزرگتر به آنهایی است که وقتی دیدند یک عده در حال نماز هستند با ماشین سمت آنها بروند و آنها مجبور شوند نماز خود را بشکنند و کفش‌هایشان را دستشان بگیرند بعد همان کفش‌های دست گرفته شده را تصویرش را منعکس کنند که اینها مثلا می خواستند به ماشین رئیس‌جمهور پرت کنند، این نوع القا کردن به نظرم کمی جفا در حق واقعیت و حقیقت است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها