کد خبر: ۱۷۳۴۲۶
زمان انتشار: ۲۱:۰۰     ۲۰ مهر ۱۳۹۲
سرمربي تيم ملي فوتسال ايران گفت: در حرم امام رضا (ع) حس متفاوتي داشتم و تاکنون اين شرايط را تجربه نکرده بودم.
خسوس کاندلاس در مورد شرايط تيم ملي فوتسال گفت: خواستيم قبل از سفر به برزيل تمريني در ايران داشته باشيم. برنامه‌ريزي‌هايمان را انجام داديم و طبق برنامه جلو مي‌رويم. قبل از حضور در جام جهاني کوچک هفت جلسه در برزيل تمرين مي‌کنيم و يک روز مانده به اولين بازي خود در يک ديدار دوستانه به مصاف گواتمالا مي‌رويم.

به نقل از فارس، وي در مورد اينکه تيم‌هاي زيادي به ليست تيم ملي اعتراض کرده‌اند، عنوان کرد: نمي‌دانم چه کسي اعتراض کرده است و چون سؤال‌تان واضح نيست نمي‌توانم پاسخ بدهم.

خسوس در پاسخ به سؤال همان خبرنگار در مورد اينکه منظورش به تيم گيتي‌پسند است، اظهار داشت: گيتي‌پسند نياز به ضمير مفرد دارد، نه اينکه از ضمير جمع استفاده کنيد و همه باشگاه‌ها را دربر بگيرد. فقط يک باشگاه با ما همکاري نکرده است و جاي تأسف دارد که نمي‌توانيم در خدمت آن بازيکنان باشيم.

سرمربي تيم ملي فوتسال در مورد اينکه آيا تيمش مي‌تواند در جام جهاني کوچک برزيل را شکست دهد، خاطرنشان کرد: مي‌رويم بهترين عملکرد را داشته باشيم و بعداً معلوم مي‌شود چه نتايجي خواهيم گرفت. براي داشتن بهترين عملکرد امروز داريم تمرين مي‌کنيم.

وي در مورد پيش‌بيني‌اش از عملکرد تيم ملي در مسابقات جام جهاني کوچک گفت: براي پيش‌بيني زود است بايد سعي کنيم به بهترين نحو ظاهر شويم و اميدوار به آينده باشيم. من عادت دارم بعد از بيرون آمدن اسمم در لاتاري، بليت براي سفر بخرم.

خسوس در مورد اينکه تيم‌ها به اردوهاي تيم ملي اعتراض داشتند، عنوان کرد: ما مجبور بوديم اردوهاي کوتاه مدت داشته باشيم، در طول ليگ نمي‌توانستيم آنطور که دوست داريم اردو داشته باشيم و تمرين کنيم. دو بازيکن ما چهار روز ديرتر و به صورت مستقيم خودشان به برزيل مي‌آيند و سعي ما اين است که حداکثر استفاده را از تمريناتي که انجام مي‌دهيم ببريم.

وي در مورد اينکه سيستم جديدي را در فوتسال ايران داشته است، اظهار داشت: سعي ما اين است که بازيکنان بهترين شرايط را داشته باشند. هرچقدر شرايط بازيکنان بهتر باشد به تبع آن سيستم جلو مي‌رود.

خسوس در پاسخ به سؤال خبرنگاري در مورد اينکه درخواست گيتي‌پسند به نظر منطقي مي‌رسيد و آنها نمي‌توانستند هر هفته پنج بازيکن خود را براي اردو به تيم ملي بدهند، عنوان کرد: دوست ندارم در اين مورد حرفي بزنم و چيزي که مهم است تيم ملي است. آنها هم شايد دلايلي داشتند که براي خودشان منطقي است ما هم به همين خاطر به تفکر آنها احترام گذاشتيم.

وي در پاسخ به اين سؤال که آيا نمي‌شد بازي‌ها را لغو کند تا آن بازيکنان راحت به اردو بيايند، عنوان کرد: داستان اين نيست، اکنون بايد حواس‌مان به سمت جلو باشد و نه اينکه به پشت سر نگاه کنيم اگر به اين موضوع فکر کنيم اين مسئله بار اضافه‌اي براي ما خواهد بود. ما بايد بدويم و نمي‌توانيم با خودمان بار بکشيم.

خسوس اظهار داشت: ما در آنجا با دو تيم ليگ برتري برزيل نيز به صورت دوستانه بازي مي‌کنيم آن دو تيم جزو تيم‌هاي خوب اين ليگ هستند اما نتوانستند به چهار تيم نهايي ليگ برسند.

خسوس در پاسخ به اين سؤال که او به حرم امام رضا رفته و چه شده که اشک ريخته است، خاطرنشان کرد: مي‌توانم بگويم زماني که به حرم امام رضا(ع) رفتم روحيه و حال و هواي متفاوتي داشتم که تاکنون آن را تجربه نکرده بودم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها