کد خبر: ۱۷۴۰۱۵
زمان انتشار: ۱۹:۳۲     ۲۲ مهر ۱۳۹۲
پس از اظهارات دبيرستاد منشور اخلاقي عليه امير قلعه‌نويي، باشگاه استقلال به اين حرف‌ها واکنش نشان داد.
به گزارش ايسنا، در اين بيانيه آمده است: بدون ترديد دليل افزايش بدگويي‌ها و شايعه پراکني هاي اين گونه افراد، مسائل مطرح شده درباره عملکرد آقايان در جلسه اخير کميسيون اصل نود است.

پيرو اظهارات امروز حجت الاسلام عليپور در مصاحبه با يکي از رسانه‌ها ذکر چند نکته ضروري به نظر مي‌رسد:

1 - آقاي قلعه‌نويي، سرمربي تيم استقلال بدون شانتاژ رسانه‌اي و فرهنگ منسوخ شده بگم بگم‌هاي معروف، پيگير شکايت و ابهاماتي است که درباره آقاي عليپور وجود دارد و در صورت موافقت نهادهاي مرتبط، اطلاعات لازم در اختيار رسانه‌ها قرار خواهد گرفت.

2 - بازي با کلمات و استفاده از اصطلاحاتي مانند سيل و تاريکخانه بيشتر شبيه جرياني در ورزش است که در سالهاي گذشته مدام مي‌خواست فاش کند و بازماندگانش همچنان اين عادت ناپسند را ادامه مي‌دهند.

زمانه اين ادعاها به پايان رسيده و به زودي مشخص مي‌شود که از جام جهاني 2006 تا به امروز چه کساني با نقاب دين، نه تنها بر زيبايي‌ها و فوتبال پاک نيفزودند بلکه بر زشتي‌ها، تهمتها و الودگي‌ها اضافه کردند.

3 - بدون ترديد دليل افزايش بدگويي‌ها و شايعه پراکني‌هاي اين گونه افراد، مسائل مطرح شده درباره عملکرد آقايان در جلسه اخير کميسيون اصل نود است.

به گزارش ايسنا، عليپور امروز گفته بود به بحث‌هايي که درباره امير قلعه‌نويي وجود دارد ورود خواهد کرد؛ صحبتي که با واکنش سرمربي استقلال روبه‌رو شد و گفت که حرف‌هاي عليپور نشان مي‌دهد او راهش را به "درستي" طي مي‌کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها