کد خبر: ۱۷۴۱۱۳
زمان انتشار: ۰۸:۵۰     ۲۳ مهر ۱۳۹۲
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم:
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم با تأکید بر این‌که مراسم 13 آبان امسال باید نشانگر پیام صلابت و پایداری ملت ایران باشد، گفت: ملت با بصیرت ایران همیشه در راه دفاع از ولایت و رهبری در صحنه حضور دارند و در تمام مراسم‌های ملی و مذهبی این امر را به خوبی نشان داده‌اند.
به گزارش 598 به نقل از خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، نصرت‌الله لطفی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت یوم‌الله 13 آبان که در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد، با ویژه خواندن شرایط امسال کشور در مبارزه با استکبار جهانی، گفت: امیدواریم امسال تاریخی‌ترین و با شکوه‌ترین مراسم در 13 آبان برگزار شود.

وی با تأکید بر این‌که مراسم 13 آبان امسال باید نشانگر پیام صلابت و پایداری ملت ایران باشد، به شبهات برخی از روزنامه‌های زنجیره‌ای در این باره اشاره و ابراز کرد: 13 آبان جزء مصوبات مجلس است و تأییده شورای نگهبان را دارد.

لطفی با بیان این‌که حمایت‌های مردمی در حقیقت پشتوانه‌ای برای افزایش قدرت چانه‌زنی دستگاه دیپلماسی کشور محسوب می‌شود، اظهار کرد: کسانی که بحث حذف شعار مرگ بر آمریکا را مطرح می‌کنند در حقیقت تاریخ را تحریف کرده‌اند و گمان می‌کنند می‌توان به غرب امیدوار بود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم تأکید کرد: با اقدامات صورت گرفته از سوی استکبار جهانی ملت ایران نفرت ابدی و قلبی نسبت به آمریکا و صهیونیسم دارد.

وی در ادامه با بیان این‌که 13 آبان باید در کشور به صورت فراگیر برگزاری شود، گفت: هرچند لازم است نسل امروز با استکبار جهانی آشنا شود اما نباید این مراسم مختص به دانش آموزان باشد و همه اقشار مردم باید در آن حضور داشته باشند.

لطفی ارتباط ایران و آمریکا را مورد توجه قرار داد و ابراز کرد: در این باره نمی‌توان بر اساس نظرسنجی رفتار کرد و هرگاه رهبری معظم انقلاب تشخیص دادند که رابطه مفید است باید از طریق همه پرسی اقدام کرد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم با بیان این که مراسم راهپیمایی روز 13 آبان ساعت 10 از حرم کریمه اهل بیت آغاز می‌شود، ابراز کرد: ادارات آموزش و پرورش و سایر نهادها می‌توانند ساعت 9 صبح در میدان روح‌الله تجمع خود را ساماندهی کنند.

وی بر ضرورت همکاری و تعامل با حوزه علمیه برای بهتر برگزار شدن مراسم 13 آبان تأکید کرد و گفت: تعطیلی دروس عمومی حوزه در آستانه ماه محرم امسال ظرفیت مناسبی برای حضور گسترده طلاب در مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است.

لطفی با تأکید بر اعلام انزجار همیشگی مردم از فتنه‌گران، افزود: ملت با بصیرت ایران همیشه در راه دفاع از ولایت و رهبری در صحنه حضور دارند و در تمام مراسم‌های ملی و مذهبی این امر را به خوبی نشان داده‌اند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم در پایان بر ضرورت برنامه‌ریزی دستگاه‌ها و نهادهای مختلف برای بهتر برگزار شدن دهه بصیرت تأکید کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها