کد خبر: ۱۷۴۹۰۵
زمان انتشار: ۱۸:۴۸     ۲۸ مهر ۱۳۹۲
سرمربي منچستريونايتد از تساوي مقابل ساوتهمپتون ابراز ناراحتي کرد و گفت که تيمش بايد روي ضربه‌هاي شروع مجدد بيشتر کار کند.
منچستريونايتد در ادامه نتيجه‌هاي ضعيف خود در اين فصل در خانه خودي مقابل ساوتهمپتون به تساوي يک بر يک رسيد.

رابين فان پرسي 26 براي يونايتدها گل زد تا تيمش يک بر صفر پيش بيفتد. اين نتيجه تا دقيقه 89 پابرجا ماند تا اينکه ادم لالانا دروازه ميزبان را باز کرد. يونايتد با اين تساوي 11 امتيازي شد تا در رده هشتم جدول قرار بگيرد و ساوتهمپتون هم با 15 امتياز به رده پنجم رسيد.

ديويد مويس در مورد اين ديدار گفت: موقعيت‌هاي خوبي داشتيم و مي‌توانستيم نتيجه را به سود خودمان کنيم. زماني که يک بر صفر پيش بوديم مي‌دانستيم که حريف اين شانس را دارد که با يک گل بتواند زمين را با امتياز ترک کند. تصور من بر اين اساس بود که مي‌توانيم اين پيکار را با همان يک گل به پايان ببريم تا اينکه در دقيقه پاياني ساوتهمپتون صاحب آن ضربه کرنر شد. در جلسه‌هاي تمريني روي ضربه‌هاي ايستگاهي کار کرديم اما به نظر مي‌رسد اين کار را به اندازه کافي انجام نداديم. در برخي از دقيقه‌هاي اين ديدار خوب بوديم. حريف هم زماني که ما خوب نبوديم نمايشي درخور توجه از خودش نشان داد.

بر خلاف نتيجه‌اي که به دست آمد مويس معتقد است نمايش عدنان يانوزاي، هافبک جوان منچستريونايتد که به تازگي قراردادي پنج ساله با يونايتدها امضا کرده يکي از نکته‌هاي مثبت اين ديدار بوده است.

مويس در اين مورد عنوان کرد: عدنان شايسته جايگاهي است که در آن قرار دارد. او در گلي که ما زديم تاثير داشت و يکي از بهترين بازيکنان يونايتد از نظر پاس دادن و حرکت‌هاي داخل زمين بود. او خيلي با استعداد است و من تلاش مي‌کنم از او در زمان‌هاي درست استفاده کنم. همه ما از نتيجه‌اي که به دست آمد ناراحت هستيم اما عدنان عالي بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها