کد خبر: ۱۷۴۹۱۴
زمان انتشار: ۱۹:۴۷     ۲۸ مهر ۱۳۹۲
معاون فرهنگی سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) نقل خاطره و بیان مطالبی در ارتباط با رابطه با آمریکا را عمل در جهت تهاجم فرهنگی دشمن دانست و اظهار داشت: شعار "مرگ بر آمریکا" از اذهان ملت ایران حذف شدنی نیست.
به گزارش 598، احمدرضا زرگر معاون فرهنگی سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ در گفت و گو با بسیج پرس با اشاره به اینکه بیش از 30 سال است که ملت ما با نوع خیانت هایی که آمریکا در برابر ایران از خود نشان داده آشناست اظهار داشت: آمریکا همیشه برای ما تهدید و به دنبال تاراج فکری و فرهنگی ما بوده است.

** شعار مرگ بر آمریکا حذف شدنی نیست

وی در ارتباط با مباحثی که در روزهای اخیر راجع به حذف شعار "مرگ بر آمریکا" در برخی محافل مطرح می شود گفت: جنایات و خیانت هایی که آمریکا در 40 سال گذشته به ملت ایران روا داشته غیر قابل انکار است. البته عده ای در این میان چه از خارج و چه از داخل با نقل خاطره و بیان مطالبی در جهت تهاجم فرهنگی دشمن برای عادی سازی رابطه با آمریکا عمل می کنند اما بدانند که شعار "مرگ بر آمریکا" حذف شدنی نیست.

معاون فرهنگی سپاه تهران با بیان اینکه آمریکا موقعیت استراتژیک خود را در منطقه از دست داده و از جمله اصلی ترین مخالفان انقلاب اسلامی در آغاز انقلاب بوده است افزود: امام خمینی(ره) و حضرت آقا بارها این نکته را گوشزد کرده اند که آمریکا دشمن درجه یک ملت ایران است و اگر روزی با دست مخملی جلو می آید بدانیم که دستی فولادی پشت آن است.

وی با بیان اینکه مبارزه با آمریکا باید در تمام وجوه زندگی ما دیده شود افزود: معلم، پزشک، دانشجو و هر فرد دیگری در هر لباسی باید با انجام صحیح کار خود نمود استکبار ستیزی و مبارزه با ظلم باشد.

زرگر همچنین با اشاره به در پیش بودن یوم الله 13 آبان اضافه کرد: یقین دارم که در روز 13 آبان امسال ملت ایران پرشور تر از سال های گذشته در برابر ظلم حاضر شده  و شعار مرگ بر آمریکا سر می دهد.

** لبیک یا خامنه ای طرحی فرهنگی برای مردم تهران

وی در بخش دیگری از گفت و گوی خود به اهداف معاونت فرهنگی سپاه حضرت رسول(ص) اشاره کرده و افزود: تقویت ایمان دینی مردم تهران به خصوص بسیجیان، تربیت نیروهای مومن و انقلابی، تبیین و اجرایی کردن سبک زندگی اسلامی ایرانی با عنوان حیات طیبه به جای سبک زندگی غربی و حاکم کردن فضای ارزشی چهار هدفی است که در قالب طرح "لبیک یا خامنه ای" در کارهای این معاونت درنظر گرفته شده است.

معاون فرهنگی سپاه حضرت رسول(ص) در پایان به حلقه های صالحین بسیج در شهر تهران اشاره کرده و افزود: به حول و قوه الهی رشد صعودی خوبی را در این حلقه ها نسبت به سال های گذشته شاهد هستیم و امیدواریم این سیر صعودی با شیبی بیشتر ادامه پیدا کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها