کد خبر: ۱۷۴۹۲
زمان انتشار: ۱۷:۱۳     ۲۲ مرداد ۱۳۹۰
مسئول دفتر سابق باهنر كه مسئول سابق روابط عمومي جامعه اسلامي مهندسين نيز بود و پس از بازداشت ركسانا صابري به‌دليل ارتباط با او و همچنين گرايش به جريان فتنه با پيگيري‌هاي برخي از اعضاي انقلابي از اين تشكل با سابقه اخراج شد، در نوشته‌اي كه سايت معلق ميان توقيف و خبرسازي منتشر كرد، از اينكه رجانيوز مواضع صريح سيد مرتضي نبوي قائم مقام جامعه اسلامي مهندسين با محمد رضا باهنر دبيركل جامعه اسلامي مهندسين مقايسه كرده، اظهار عصبانيت كرد.

به گزارش رجانيوز، در اين نوشته كه با عنوان "ائتلاف اصولگرایان یا ائتلاف خودم با خودم؟" منتشر شده در واقع همان نظر باهنر را مبني بر اينكه با معيارهاي جبهه پايداري نهايتاً 20 نفر در جريان اصولگرا باقي مي‌مانند، با ادبيات ديگري بيان كرد.

اين در حالي است كه رجانيوز با بازنشر مواضع و ديدگاه‎هاي مرتضي نبوي نشان داده است كه مشكلي با تشكل‌هاي اصولگرا وجود ندارد، چراكه در همين تشكل‌ها نيز افرادي از جمله نبوي كم نبودند كه غيرتمندانه در دفاع از انقلاب و رهبري و تبيين فتنه اقدام كردند، بلكه مشكل با برخي از افراد در اين جريان‌ها است كه يا جزو ساكتين بودند يا با دوپهلوگويي و كلي‌گويي عملاً‌ فتنه را تقليل داده و تا حدودي توجيه مي‌كردند.

مسئول دفتر سابق باهنر در نوشته كوتاهش يك مطلب خلاف واقع نيز بيان كرده و مدعي شده كه مواضع منتشر شده از نبوي در رجانيوز صرفاً‌ مربوط به قبل از انتخابات است كه اين ادعا صحت ندارد. وي از تشكيل ائتلاف اصولگرايان حامي موسوي هم كه افرادي از جمله كاتوزيان و سيد رضا اكرمي نيز عضو آن بودند، حمايت كرده و نوشته است: «شكل گیری ائتلاف اصولگرایان حامی موسوی هم برایند همین واقعیت  و اتفاقا تایید ادعای فوق می باشد. همه دلایل آن هم آن گونه كه اقای كوهكن در انتقاد به شخص احمدی نژاد و دولتش خلاصه می دانند نبود،  بلكه از جنبه های ایجابی نیز برخوردار بود،  اگر غیر از این بود، راهكارهایی چون سكوت كه جامعه روحانیت به آن رسید و حمایت از محسن رضایی نیز باز  وجود داشتند.»

وي با انتساب يك مطلب كذب ديگر به سيد مرتضي نبوي نيز مدعي شده كه مواضع قبل از انتخابات وي با باهنر تفاوت ملموسي نداشته است. اين در حالي است كه باهنر موسوي را قابل تعريف در دايره اصولگرايي مي‌دانست اما نبوي بارها در مناظره با حاميان موسوي در دانشگاه‌ها شركت كرد و سخنراني‌هاي متعددي نيز عليه وي ايراد كرد.

لينك دو گزارش قبلي رجانيوز در مورد بازخواني مواضع آقايان باهنر و نبوي در ادامه آمده است:

كروبي به جاي اينكه بگويد غلط كردم، دروغ‌هايش را تكرار مي‌كند/ پيشنهادهاي براندازانه موسوي قبلا در نماز جمعه هاشمي مطرح شده بود

باهنر: موسوی را نمی توان خارج از خانواده اصولگرایی ترجمه کرد/ خاتمی با موسوی و کروبی فرق دارد و نباید علیه او شعار داد!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها