کد خبر: ۱۷۴۹۷۵
زمان انتشار: ۲۰:۴۸     ۲۸ مهر ۱۳۹۲
هافبک چپ تیم فوتبال نوجوانان ایران با بیان این مساله که نفرات این تیم مقابل آرژانتین خودخواهانه بازی نکردند گفت: شاید بازیکنان به خاطر جو بازی تا حدودی در ارسال پاسها دقت نکردند اما خودخواه نبودند زیرا پیروزی تیم مهمتر از گلزنی است.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به امارات، علی قلی زاده در حاشیه تمرین امروز یکشنبه تیم ملی نوجوانان ایران در جمع خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق گفت: برابر آرژانتین موقعیت‌های زیادی داشتیم که اگر از آنها بهتر استفاده می کردیم می توانستیم به پیروزی برسیم البته همیشه اولین بازی سخت است و در بازیهای بعدی جبران خواهیم کرد.

وی در مورد اینکه در این مسابقات برخی بازیکنان در موقعیت‌های مختلف خودخواهانه  عمل می کردند اظهار داشت: شرایط بازی و جو ورزشگاه جوری بود که بازیکنان از فضاهای مناسب کمتر دقت می کردند اما بحث خودخواهی صحیح نیست هدف ما این است که تیم ببرد و هر کسی که گل زده تنها به موفقیت تیم کمک می کند.

هافبک تیم نوجوانان ایران در ادامه تاکید کرد: در آلمان بازی تیم کانادا را دیده ایم و انشاءالله مقابل این تیم با قدرت به میدان رفته تا نخستین پیروزی خود در این مسابقات را به دست آوریم.

قلی زده صحبت‌هایش را این گونه ادامه داد: ما مقابل آرژانتین که تیم نخست آمریکا بود و قدرت بالایی داشت نشان دادیم تیم خیلی خوبی داریم و بسیار امیدواریم در دو بازی هم نتایج خوبی را کسب کرده و به عنوان تیم نخست وارد مرحله بعد شویم.

وی همچنین تصریح کرد: البته بازیکنان در این بازی استرس داشت اما هرچه از زمان بازی می‌گذشت برای ما فرقی نمی کرد که آرژانتین مقابل ماست یا تیم دیگر و امیدوارم بازیهای خوبمان را در دیدارهای آینده نیز ادامه دهیم.

هافبک چپ تیم نوجوانان در پایان در خصوص حضور مهدوی کیا در این تیم گفت: حضور آقا مهدی روحیه بسیار بالایی به ما داده است هم در اردوی آلمان و هم در امارات. ایشان روی ارسال‌ها و ضربات کرنر با ما کار کرده است و صحبت‌های او در داخل و بیرون زمین به ما روحیه داده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها