کد خبر: ۱۷۵۱۸۰
زمان انتشار: ۱۴:۱۲     ۲۹ مهر ۱۳۹۲
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: آرايی که به ضرر پرسپولیس اعلام شد پر از ظلم است و آن را قبول ندارم.

به گزارش 598،علی دایی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: یک سری از مسایل در این حکم ها وجود دارد که باعث اعلام این احکام پر از ظلم شده است از این رو هیچگاه این آرا را قبول ندارم در بازی با صبا همه دیدند که مربی صبا از محوطه خود به سمت من حمله ور شد و در کنفرانس خبری چه صحبت هایی را به تهمت و افترا به من زد رئیس کمیته انضباطی آیا به شما تهمت و افترا می زدند ساکت می ماندید؟ من فقط از حق خودم دفاع کردم این احکام یک بام و دو هوا است!!

وی ادامه داد: خودشان به کنار دستیار این سرمربی بیشتر از کسی دیگر به من تهمت و افترا زده است چرا او را محروم یا جریمه نکرده اند؟! من یاد گرفته ام که هر طوری شده حقم را بگیرم.

دایی در مورد احکام بازی با داماش تأکید کرد: بازی قبلی با داماش داور وسط دو بار خطای هند گرفت که من به خاطر دفاع از حق باشگاه پرسپولیس به داور اعتراض کردم که در این بین داور چهارم با بی احترامی و تهدید به من گفت: داور اگر خطا را ندید مهم نیست! من هم رک گفتم پس باید کدام بازی را داور ببیند نه بازی سپاهان را می بیند و نه این بازی را و تأکید کردم که برود و بر سر جایش بنشیند.

علی دایی در مورد جریمه 7 میلیون تومانی کمیته انضباطی تصریح کرد: 7 میلیون تومان برای علی دایی چیزی نیست! این آراء به اصفهانیان ربطی ندارد، او بهتر است در کمیته انضباطی حاضر شود. 

وی ادامه داد: صدای علی دایی را نمی توانند قطع کنند! از جایی که حقایق را بازگو کردم تا پایان کارم را ادامه می دهم و آنها صدایم را نمی توانند قطع کنند. 

من به رأی راحت اعتراض کرده ام و حرف بدی نزده ام، داور چهارم بی احترامی کرد ولی دزفولی با لحنی محترمانه مرا به سمت نیمکت هدایت کرد داور چهارم با تهدید اخراج به من بی احترامی کرد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه گفت: مگر می شود یک پرچمی توسط داور10ثانیه بالا باشد و داور وسط ندیده باشد؟! من همیشه در همه مسائل شفاف سازی کرده ام آیا در تاریخ سابقه دارد کمیته انضباطی به این سادگی رأی اعلام کند در این رایی که اعلام کردند 3 تیم ضربه خوردند و هر3 تیم هم در کورس قهرمانی قرار دارند. باید این سوال را بپرسم آیا در دنیا سابقه دارد یک طرفه حکم صادر کنند.

 وی در ادامه افزود: چرا فقط رفتار من را با داور چهارم دیدند؟ پس چرا من این رفتار را با آقای دزفولی نداشتم؟ داور چهارم وقتی به طرف من آمد با لحن تندی با من برخورد کرد. چون علی دایی هستم نباید چیزی بگویم؟ آقای جلالی حرف خوبی را زد گفت هم حق ما را در داخل زمین خوردند هم یک امتیاز از ما کم کردند. اگر آقای داور در بازی با فولاد آن پنالتی را نمی گرفت که اصلاً پنالتی نبود لوسیانو پریرا نبود که خوشحالی کند و تماشاچی هم ناراحت نمی شد.

علی دایی اظهار داشت: سه امتیاز از بازی با سپاهان را از ما گرفتند. هر روز هم مطالبی را عنوان می کنند! ما از آقای قهرمانی شکایت کردیم، چرا پرونده ایشان را به جريان نمي اندازند؟ اما مثل آب خوردن یک امتیاز از ما کم می کنند، همه چیز با گذشت زمان ثابت می شود، آقایان دم از عدل و عدالت می زنند چرا علیه من در استادیوم تختی شعار می دهند؟ رئیس مافیای فوتبال را من می شناسم چه کسی است! همه چیز را از قبل تدارک می بينند. شعر و قافیه را با هم درست می کنند تا بر علیه من شعار دهند! بی جهت شلوغ کاری می کنند تا خیلی از مسائل عنوان نشود من اگر داور چهارم بی احترامی نمی کرد چیزی نمی گفتم، خیلی ها گفتند علی دایی سروصدا می کند و کنترل خود را ندارد، من می خواهم بگویم اتفاقاً من کنترل داشتم که به داور گفتم برو سرجایت بنشین! آن داور من را تهدید می کرد که اخراجت می کنم. از شما می پرسم من باید چه می گفتم.

 وی در مورد اظهار نظر مایلی کهن در خصوص عادلانه بودن این رای گفت: من جواب ایشان را نمی دهم، در دادگاه جواب این آقا و همکارانش را خواهم داد. برای من جالب است چرا آقای نادر فریادشیران را محروم نکردند؟وي چند بار برعلیه من صحبت کرد اما انگار کمیته انضباطی این مسائل را نمی بیند. من این همه پول را با زحمت در می آورم، مگر می شود حالا به این راحتی این پول ها را به فدراسیون فوتبال بدهم؟! اگر لازم باشد پرونده های قدیمی را باز می کنم و خودم جواب همه چیز را می دهم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها