کد خبر: ۱۷۵۲۲۵
زمان انتشار: ۱۷:۵۲     ۲۹ مهر ۱۳۹۲
شرايط مس واقعا بحراني است و آدمي احساس مي‌کند اين تيم نفرين شده است اما پرويز مظلومي با قدرت و اميدواري از اينده مي‌گويد.
سرمربي مس که با آمدنش توانسته تاثير مثبتي در فوتبال مس بگذارد اما نتايج دلخواهش را هنوز نگرفته است به خبرنگار سايت گل مي‌گويد: مي‌دانم کار سختي را در پيش دارم روزي هم که به اين تيم آمدم تصورم بر اين بود که براي پيروز شدن بايد بجنگيم. مس نياز به تقويت دارد و قطعا در نيم فصل با همکاري مديريت تيم سعي مي‌کنم نفراتي را به تيم اضافه کنم تا بتوانيم بهره‌برداري بهتري از بازيکنان داشته باشيم.

مظلومي در همين رابطه گفت: آن چيزي که مرا اميدوار مي‌کند پتانسيل بالاي مس و فوتبال زيبايي که اين تيم از خودش به نمايش مي‌گذارد، است. ما توانايي اين را داريم که در نيم فصل شگفتي‌ساز شويم و نتايج خيلي خوبي را بگيريم، اين را مي‌شود از نوع فوتبال بازي کردنمان فهميد. شما حتي اگر صحبت‌هاي محمود ياوري را بخوانيد که جا دارد از صداقتش تشکر کنم گواه بر اين است که تيم ما در همين بازي با فجر فوق‌العاده بوده و حق‌مان واقعا باخت نبود البته اگر بچه‌ها به خودشان آمده و در زدن ضربات آخر دقت کنند.

پرويز مظلومي که حالا با تجربه فراوانش، با اعتماد به نفس خيلي بالايي مي‌گويد: مس را در ليگ نگه مي‌دارم اما اين را همه بايد بدانند از مديريت تا بازيکنان که بايد بندهاي کفش خودشان را محکم ببندند و خودشان را آماده جنگيدن کنند. بازي‌ها ديگر براي ما حکم يک بازي در ليگ برتر ندارد و حکم مرگ و زندگي دارد. همه بايد اهميت اين موضوع را درک کنند و با تلاش مضاعف اين هدف را دست‌يافتني کنند.

مظلومي در پايان در مورد بازي با صبا و آهي که پشت تيم است گفت: بازي با صبا بازي آساني نيست و ما تمام تلاش خود را مي‌کنيم که در مقابل اين تيم بتوانيم دست پر به کرمان برگرديم. صبا تيمي است که خودم آن را به ليگ برتر آوردم و حالا که روبه‌روي آن قرار مي‌گيرم خاطرات خوبي را براي من زنده مي‌کند و حس خوبي به اين تيم دارم اما اکنون سرمربي مس هستم پس سعي مي‌کنم تمام تلاشم را بکنم و اميدوارم برنده اين بازي ما باشيم. آنها مربي خوب و بازيکنان پرتلاشي دارند اما ما هم تمام تلاش خود را مي‌کنيم تا با تاکتيک‌هاي خودمان و استفاده از نقاط ضعف آنها برنده اين ديدار باشيم. ما بايد بيشتر از قبل تلاش کنيم چرا که مردم چشم انتظار بردن مس و شرايط مطلوب اين تيم هستند.در مورد آه ئ اينطور حرفها هم بايد بگويم همه بايد يکدل باشيم و انرژي هاي منفي را از خودمان دور کنيم.با تلاش و اتحاد و صاف کردن دلهايمان مي توانيم به موفقيت هاي بزرگي برسيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها