کد خبر: ۱۷۵۲۹۹
زمان انتشار: ۱۸:۳۸     ۲۹ مهر ۱۳۹۲
بازيکنان تيم زير 17 سال کشورمان ابراز اميدواري کردند با پيروزي در 2 بازي آينده راهي مرحله حذفي جام جهاني شوند.
به گزارش ورزش سه و به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، نوجوانان کشورمان در آستانه ديدار با کانادا در مورد اين بازي و همچنين تساوي مقابل آرژانتين به اظهار نظر پرداختند.

مظلوم: با شکست کانادا و اتريش به مرحله بعد صعود مي‌کنيم

اميرمحمد مظلوم گفت: ديدار با آرژانتين بازي خوبي بود. بچه‌ها زحمت زيادي کشيدند و توانستيم اين تيم قدرتمند و پرآوازه را متوقف کنيم. آنها تيم بسيار مقتدري هستند و هدف‌شان اين است که قهرمان مسابقات شوند. آنها جلوي ما راحت نبودند.

وي افزود: ما موقعيت‌هاي خوبي داشتيم اما به اعتقاد من شانس با ما يار نبود و به دليل اينکه اولين حضورمان در جام جهاني بود، فشار و استرس زيادي داشتيم. اين در روند بازي تاثيرگذار بود. با شکست اتريش و کانادا به مراحل بعد صعود مي‌کنيم.

عزت اللهي: مي‌توانيم به عنوان تيم اول صعود کنيم

سعيد عزت اللهي اظهار داشت: براي بردن آرژانتين به زمين رفته بوديم اما بدشانس بوديم و همه موقعيت هايمان به گل تبديل نشد. البته هر 2 تيم موقعيت‌هاي خوبي داشتند که هدر رفت. فکر مي‌کنم عدالت با انجام تساوي اجرا شد و مهم نتيجه خوبي بود که توانستيم مقابل تيم بزرگ آرژانتين به دست بياوريم که سابقه 3 مقام سومي در جام جهاني دارد و 4 بار به نيمه نهايي رسيده است.

او ادامه داد: فکر مي‌کنم با پيروزي مقابل اتريش و کانادا مي توانيم حتي به عنوان تيم اول به مرحله بعد صعود کنيم. بازيکنان آرژانتين هم خوش شانس بودند و ما تيم دست و پا بسته‌اي مقابل آنها نبوديم. به اعتقاد من اگر در ضربات آخر دقت بيشتري به خرج مي‌داديم، مي‌توانستيم پيروز ميدان شويم. ان‌شاءالله با تلاش بيشتر و توکل به خدا سعي‌مان اين است که جزو چهار تيم دنيا قرار بگيريم و هدف بعدي ما نيز فيناليست شدن در اين رقابت‌هاست.

سيدي: مقابل کانادا پيروزي‌هاي‌مان آغاز مي‌شود

يوسف سيدي نيز عنوان کرد: ما براي پيروزي مقابل آرژانتين به ميدان رفته بوديم. بازيکنان تمام تلاش‌شان را به کار بستند اما نتوانستيم نتيجه بهتري به دست آوريم و مقابل اين تيم مساوي کرديم. خيلي ناراحتم که در اين بازي يک موقعيت تک به تک را از دست دادم اما انشاءالله در بازي‌هاي آينده بهتر خواهيم بود و نتايج بهتري را کسب مي کنيم.

وي تصريح کرد: همه تيم‌هايي که به جام جهاني آمده‌اند قدرتمند هستند ولي ما هم تيم بسيار خوبي هستيم قطعا در اين بازي بيشتر تلاش مي کنيم تا با استفاده مناسب از موقعيت‌ها بتوانيم کانادا را شکست داده و بردهاي خود را از اين بازي شروع کنيم. به همين دليل فقط براي برد به ميدان مي رويم. هدفمان قهرماني است و فقط براي رسيدن به اين عنوان به جام جهاني آمده ايم.

جعفري‌کيا: کانادا دست و پا بسته نيست

ساسان جعفري‌کيا گفت: مقابل آرژانتين بسيار بهتر و سرتر از حريف کار کرديم و 9 موقعيت گل داشتيم و درصد مالکيت توپ ما بيشتر از آرژانتيني ها بود اما مقابل اين تيم نتوانستيم امتياز لازم را کسب کنيم.

او ادامه داد: کانادا تيم بسيار خوبي است که قهرمان کونکاکاف شده است. آنها حريف دست و پا بسته اي نيستند اما مقابل اين تيم براي رسيدن به پيروزي به ميدان مي رويم زيرا به سه امتياز اين بازي نياز داريم. از همه ايرانيان که به ورزشگاه آمدند و اجازه ندادند که احساس غربت کنيم تشکر ويژه اي دارم و اميدوارم که آنها اجازه ندهند که مقابل کانادا و اتريش تنها باشيم. هدف ما رسيدن به فينال است به همين دليل به احتمال 90 درصد به عنوان تيم اول گروه راهي مرحله بعدي خواهيم شد. البته بازيکنان در اين بازي استرس داشتند اما هرچه از زمان بازي مي‌گذشت براي ما فرقي نمي کرد که آرژانتين مقابل ماست يا تيم ديگر و اميدوارم بازيهاي خوبمان را در ديدارهاي آينده هم ادامه دهيم.

قلي‌زاده: کانادا را مي‌شناسيم

علي قلي‌زاده اظهار داشت: مقابل آرژانتين موقعيت‌هاي زيادي داشتيم که اگر از آنها بهتر استفاده مي کرديم مي توانستيم به پيروزي برسيم البته هميشه اولين بازي سخت است و در بازي‌هاي بعدي جبران خواهيم کرد.البته برخي فکر مي کنند ما خودخواهانه بازي کرده ايم اما شرايط بازي و جو ورزشگاه جوري بود که بازيکنان از فضاهاي مناسب کمتر دقت مي‌کردند اما بحث خودخواهي صحيح نيست هدف ما اين است که تيم ببرد و هر کسي که گل زده تنها به موفقيت تيم کمک مي کند.

وي افزود: در آلمان بازي تيم کانادا را ديده ايم و انشاءالله مقابل اين تيم با قدرت به ميدان رفته تا نخستين پيروزي خود در اين مسابقات را به دست آوريم. ما مقابل آرژانتين که تيم نخست آمريکا بود و قدرت بالايي داشت نشان داديم تيم خيلي خوبي داريم و بسيار اميدواريم در 2 بازي هم نتايج خوبي را کسب کرده و به عنوان تيم نخست وارد مرحله بعد شويم وآنجا بتوانيم به مراحل بعدي راه پيدا کنيم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها