کد خبر: ۱۷۵۵۴
زمان انتشار: ۱۷:۱۴     ۲۳ مرداد ۱۳۹۰

عليرضا نوري‌زاده در برنامه اختصاصي خود كه از شبكه سلطنت طلب "كانال يك " پخش مي‌شد با مفتخور و غارتگر خواندن معترضان در انگليس به دفاع از پليس اين كشور پرداخت.
به گزارش 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران ،نوري زاده كه در جريان آشوب هاي بعد از انتخابات 88 به همراه ديگر فعالان اپوزيسيون و رسانه هاي وابسته به آنها با سوء استفاده از هر اتفاق كوچكي كه در ايران رخ مي‌داد و بزرگ نمايي آن، دست به سياه نمايي عليه وضعيت ايران و نيروهاي امنيتي مي زد و خود را مدافع و دلسوز مردم ايران نشان مي داد، اينبار در جريان آشوب‌هاي لندن با چرخشي 180 درجه‌اي به دفاع از از رفتارهاي خشونت آميز پليس انگليس در برخود با معترضان پرداخته و مردم معترض انگليسي را دزد و غارتگر معرفي مي‌كند.

نوري زاده در اين باره گفت: «آنچه در انگلستان در حال رخ دادن است هيچ شباهتي با آنچه در ايران رخ داد ندارد».

وي افزود: «در انگليس عده اي مفت خور[!] كه كار نمي‌كنند و از دولت، خانه‌هاي مجاني [!] دريافت كرده‌اند هر وقت فرصت پيدا مي‌كنند به خيابان مي آيند و با آتش افروزي دست به غارت مغازه‌ها مي‌زنند».

نوري‌زاده در ادامه با چشم پوشي كامل نسبت به خشونت هاي صورت گرفته از سوي پليس اين كشور عليه معترضين كه تا كنون به كشته شدن 5 شهروند انگليسي و بازداشت بيش از 1000 نفر منجر شده است و همچنين حمله نيروهاي امنيتي اين كشور به خانه ها و تفتيش خانه به خانه مردم براي بازداشت معترضان، در وصف پليس انگليس گفت: «بر خورد پليس با مردم خيلي ملايم است[!]، اين هم به خاطر اين است كه پليس در انگليس خيلي متمدن است، برخوردشان هم متمدنانه است، اگر هم باتوم كشيدند و عده‌اي را زدند چون داشتند غارت مي كردند آنها را زدند، اما تا حالا كسي را نكشتند[!]».

وي در ادامه تاكيد كرد: «نيرو هاي پليس انگليس بهترين ماموران پليس در جهان هستند!!».

اين در حالي است كه تصاوير و فيلم هاي منتشر شده در رسانه هاي بين الملي، گوياي رفتار خشونت آميز پليس انگليس در برخورد با معترضان مي باشد.

اگرچه اين اظهارات از سوي كسي كه عمري را در سفره ي استعمار پير كاسه ليسي كرده، عجيب نيست، اما تصاوير منتشر شده از درگيري هاي لندن حقايق ديگري را بيان مي كند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها