کد خبر: ۱۷۵۹۵۰
زمان انتشار: ۱۵:۱۸     ۰۱ آبان ۱۳۹۲
همزمان با فرارسیدن یوم الله ۱۳ آبان برگزار می گردد:
جایزه بزرگ بین المللی مرگ بر آمریکا در بخش اصلی: عکس، پوستر، کاریکاتور و در بخش جانبی: مستند، کلیپ، سرود، مقاله، وبلاگ برگزار می گردد. شرکت کنندگان بخش های مختلف این جشنواره می توانند موضوعاتی همچون جلوه های اخلاقی، رفتاری و اجتماعی مردم دنیا از شعار مرگ بر آمریکا و تأثیر آن را بر زندگی امروزه مردم سرتاسر جهان به تصویر درآورند.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، دبیرخانه دائمی جشنواره طی نشستی با اعلام این خبر در اولین دوره برگزاری جشنواره جایزه بزرگ بین المللی "مرگ بر آمریکا"، با توجه به حساسیت موضوع استکبار ستیزی و استفاده دشمنان از ابزارهای فضای مجازی و سایبر در نظر دارد جشنواره ای را در قالب «جایزه بزرگ بین المللی مرگ بر آمریکا» در دو بخش«اصلی» و « جانبی» با محوریت « استکبار ستیزی» شیطان بزرگ آمریکا برگزار نماید.


بر اساس این گزارش؛ جایزه بزرگ بین المللی مرگ بر آمریکا در بخش اصلی: عکس، پوستر، کاریکاتور و در بخش جانبی:  مستند، کلیپ، سرود، مقاله، وبلاگ برگزار می گردد.

خاطرنشان می کند که شرکت کنندگان بخش های مختلف این جشنواره می توانند موضوعاتی همچون جلوه های اخلاقی، رفتاری و اجتماعی مردم دنیا از شعار مرگ بر آمریکا و تأثیر آن را بر زندگی امروزه مردم سرتاسر جهان به تصویر درآورند.

همچنین یازدهمین اجتماع بزرگ حزب الله سایبر با محوریت «مرگ بر آمریکا» با حضور فعالان فضای مجازی برگزار می شود.



این مراسم با سخنرانی دکتر حسن عباسی و جمع کثیری از علاقمندان و فعالان فضای مجازی، شبکه‏ های اجتماعی و وبلاگنویسان حزب اللهی در عرصه سایبر و محوریت استکبار ستیزی رأس ساعت ۱۵  روز شنبه ۱۱ آبان ماه ۱۳۹۲ در سالن بصیرت لانه سابق جاسوسی آمریکا واقع در خیابان طالقانی برگزار می گردد.

لازم به ذکر است شرکت در این اجتماع برای عموم آزاد است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها