کد خبر: ۱۷۷۱۹۳
زمان انتشار: ۱۴:۴۷     ۰۷ آبان ۱۳۹۲
اینگونه که پیش می رود نور چشمي‌هاي دايي در نیم فصل از پرسپولیس مي‌روند!

598؛ در حالي که ليگ برتر به پايان نيم​فصل اول نزديک مي​شود تيم‌هاي حاضر در اين رقابت‌ها براي بهتر شدن تيمشان دست به خانه تکاني‌هايي خواهند زد که موج اين اقدامات به باشگاه پرسپوليس هم رسيده است.

 

علي دايي که در دوره جديد مربيگري‌اش با پرسپوليس فعلا در صدر ليگ برتر قرار دارد به اين نتيجه رسيده که بعضي از بازيکنانش را بايد کنار بگذارد و با بازيکنان جديدي نيم‌فصل دوم را آغاز کند.

 

براي يافتن نام بازيکنان جدا شده احتمالي خيلي نبايد راه دوري رفت؛ بازيکناني که در چند وقت اخير يا اصلا بازي نکرده‌اند يا دقايق کمي به آن‌ها بازي رسيده کساني هستند که به احتمال فراوان بايد در نيم‌فصل دوم موفقيتشان را در تيم‌هاي ديگري جست‌وجو کنند. در اين گزارش قصد داريم به جدا شده‌ها و اضافه شده‌هاي احتمالي پرسپوليس در نيم‌فصل رقابت‌هاي ليگ برتر اشاره کنيم.

 

* جدا شده‌ها:

- غلامرضا رضايي؛ بازيکني است که به قطعيت مي‌توان جدا شدن او از پرسپوليس را اعلام کرد. او که در ابتداي فصل براي پرسپوليس بازي‌هاي زيادي انجام داد با حضور خلعتبري در اين تيم به يک نيمکت‌نشين صرف تبديل شد و وقتي ديد که در سال رفتن تيم ملي به جام‌جهاني به او بازي نمي‌رسد براي از دست ندادن موقعيت حضور در اين تورنمنت معتبر ضمن صحبت به دايي اعلام کرد که در نيم‌فصل راهي تيم ديگري مي‌شود. رضايي البته از بازيکنان مورد نظر دايي بود که در دوره اول مربي‌گري دايي در اين تيم به پرسپوليس اضافه شد. گفته مي‌شود مقصد او سپاهان، استقلال و يا فولاد خواهد بود.

 

- هادي نوروزي؛ بازيکن باسابقه پرسپوليس که مدتي هم کاپيتان اين تيم بوده، کشف افشين پيرواني براي حضور در پرسپوليس است. نوروزي در اين چند سال نوسانات زيادي در کارش داشته و هيچ‌گاه نتوانست بازيکن محبوبي براي هواداران پرسپوليس باشد. از ذوب‌آهن به عنوان مقصد بعدي نوروزي نام برده مي‌شود اما خودش تمايلي ندارد در اصفهان بازي‌اش را ادامه دهد.

 

- رضا نورمحمدي؛ مدافع پرسپوليس که امسال با حضور بنگر و حسيني همانند سال گذشته بازي‌هاي کمتري به او مي‌رسد هم احتمالا يکي از جدا شده‌هاست. البته در خصوص او شنيده مي‌شود دايي تمايل زيادي دارد او بماند چون با در نظر گرفتن احتمال مصدوميت يا محروميت بازيکنان اصلي، او مي‌تواند جانشين خوبي در خط دفاع باشد.

 

- ميلاد غريبي؛ بازيکن جوان سايپا که با اميدهاي فراواني به پرسپوليس آمد فقط در بازي مقابل تيم سابق خودش در کرج که منجر به باخت پرسپوليس هم شد به عنوان بازيکن اصلي به زمين رفت اما در بقيه بازي‌ها يک نيمکت‌نشين محض بود و به همين دليل صحبت از رفتن او به تيم ديگري شنيده مي‌شود اما عملکرد خوب همراه با گلزني اين بازيکن در جام‌حذفي براي پرسپوليس حالا کفه را به سود او سنگين‌تر کرده و درصد احتمال باقي ماندنش در پرسپوليس بيشتر از قبل شده است. البته باز هم مي‌توان او را يکي از بازيکنان جدا شده دانست.

 

- محمدرضا خانزاده؛ او هم مدافعي است که توسط علي دايي به فوتبال ايران معرفي شد؛ آن هم زماني که دايي در راه‌آهن مربي‌گري مي‌کرد. خانزاده که يکي از بازيکنان مورد علاقه کي‌روش در اردوهاي تيم ملي هم هست به احتمال فراوان در نيم‌فصل دوم راهي تيم ذوب‌آهن خواهد شد.

 

- مارکو سپانوويچ؛ ديگر بازيکني که علي دايي او را در ليست مازاد خود قرار داده است که تا اين‌جاي فصل غير از يک بازي فرصت حضور در ترکيب تيم را پيدا نکرده و همان يک بازي هم صداي هواداران را درآورده است. دايي بايد در ازاي اين خريد و رد کردن 2 خارجي موفق فصل قبل به هواداران پاسخ‌گو باشد. نکته ناراحت‌کننده براي هواداران اين است که اين بازيکن شماره‌‌ 8 خاطره‌انگيز آن‌ها را که زماني علي کريمي بر تن مي‌کرد در اختيار دارد.

 

* جذب شده‌ها:

- محسن مسلمان؛ او را بايد گزينه جدي براي حضور در پرسپوليس دانست. البته ذوب‌آهني‌ها به اين راحتي قصد از دست دادن بازيکن جوان تيمشان را ندارند و براي حضور او در پرسپوليس شروط عجيبي گذاشته‌اند. احتمال دارد غريبي و خانزاده راهي ذوب‌آهن شوند تا مسلمان قرمز بپوشد.

 

- قاسم حدادي‌فر: او هم ديگر بازيکن ذوب‌آهن است که مدت‌هاست پرسپوليسي‌ها او را مي‌خواهند. البته او در ابتداي فصل قرارداد داخلي هم با پرسپوليس بست اما باز هم در ذوب‌آهن ماندگار شد و شايد بالاخره طلسم قرمزپوش شدن او در ليگ امسال شکسته شود.

 

- محسن بيات؛ بازيکن فعلي صباي قم يکي از بازيکنان مورد نظر دايي است اما احتمال اين انتقال خيلي کم است. استقلالي‌ها به طور جدي او را براي نيم‌فصل دوم مي‌خواهند و با توجه به توافقات انجام شده اگر بيات بخواهد در تيم ديگري جز صبا بازي کند مقصد او استقلال خواهد بود.

روزنامه خراسان

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها