کد خبر: ۱۷۸۲۶۸
زمان انتشار: ۱۲:۳۶     ۱۱ آبان ۱۳۹۲
اسطوره استقلال باید در دقیقه 77 بازی 7 آبان از فوتبال خداحافظی می کرد.

598؛ فرهاد مجيدي بازيکن بزرگي براي استقلالي‌ها بود. بازيکني که اگر جريان خداحافظي‌اش را رسانه‌اي مي‌کرد شايد ورزشگاه پر مي‌شد و صد هزار نفر مي‌آمدند تا با حضور خود از کاپيتان آبي‌پوشان بخواهند تا قيد خداحافظي را بزند.

 

مانند همان زماني که مجيدي قرار بود در نيم فصل از جمع آبي‌پوشان جدا شود و هواداران زيادي به ورزشگاه آزادي آمدند تا مانع رفتن بازيکن محبوب خود شوند اما تلاش‌ها و اشک‌هاي آنها بي‌تاثير بود.

 

اما همانطور که در مصاحبه‌هاي مجيدي و قلعه‌نویي اعلام شد، کاپيتان و سرمربي آبي‌پوشان بارها بر روي مسئله خداحافظي بحث و گفتگو کردند و قلعه‌نوعي تلاش بسياري کرد تا فرهاد را از تصميم خود منصرف کند اما در نهايت تلاش‌هاي او نيز بي‌تاثير بود.

 

در شرايط کنوني بسياري معتقدند که قلعه‌نویي نبايد در دقيقه 88 کاپيتان تيمش را تعويض مي‌کرد و بهتر بود اجازه مي‌داد فرهاد تا پايان بازي بماند و پس از آن با همراهي همبازيانش از فوتبال خداحافظي مي‌کرد اما در اين ميان يک مشکل بزرگ وجود داشت و آن هم زمان برنامه‌هاي شبکه 3 بود که بايد بلافاصله پس از پايان ديدار، برنامه ديگري آماده پخش مي‌شد و شايد بسياري از هواداران خداحافظي او را نمي‌ديدند. به همين دليل تصميم بر اين شد تا قبل از سوت پايان بازي مراسم خداحافظي خود را برگزار کند.

 

طبق هماهنگي‌هايي که مجيدي با قلعه‌نویي داشت، قرار بود کاپيتان آبي‌پوشان در دقيقه 77 بازي تعويض شود تا دقيقه خداحافظي‌اش هم با شماره مورد علاقه‌اش هماهنگ شود. همانطور که 7 آبان را براي جدايي انتخاب کرد.

 

اما با توجه به پيروزي مس در نيمه اول و کمبود بازيکن که استقلال با آن روبرو بود، در فاصله بين دو نيمه فرهاد از قلعه‌نویي خواست بيشتر در زمين باشد تا به تيم کمک کند و اگر در اين شرايط بخواهد حدود 15 دقيقه تيم را تنها بگذارد خودخواهي است. همان موقع قرار شد تعويض در دو دقيقه پاياني بازي انجام شود تا استقلال با مشکلي روبرو نباشد.

 

اين در حالي است که گفته مي‌شود قلعه‌نویي به فرهاد گفته که اگر مي‌خواهد زمان خداحافظي‌اش با شماره پيراهن او هماهنگ شود مشکلي وجود ندارد ولي کاپيتان آبي‌پوشان از او خواست تا بيشتر در زمين باشد و به تيم کمک کند.

روزنامه نود

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها