کد خبر: ۱۷۸۳۹۹
زمان انتشار: ۱۸:۵۷     ۱۱ آبان ۱۳۹۲
سید جواد هاشمی اظهار داشت: در روز ۱۳ آبان چه مرگ بر آمریکا بگوییم و چه نگوییم ،باید قبول کنیم که در این روز جهانیان شاهد شکست تاریخی ابهت آمریکا توسط ملت ایران بوده اند.
سیدجواد هاشمی در گفتگو با خبرنگار فرهنگ و هنر خبرگزاری بسیج با بیان اینکه آمریکا همواره منافع خود را مقدم بر دیگران می داند، بیان کرد: بر اساس خوی آمریکا،هیچگاه نام این کشور با واژه صداقت نمی گنجد.

وی تصریح کرد: با این سبقه آمریکاییها،باید در بحث مذاکره حفظ برابری کشورها رعایت شود.وگرنه حقوق حقه ملت ایران از بین خواهد رفت.

این هنرمند بسیجی با اشاره به استراتژی جمهوری اسلامی ایران ار ابتدای انقلاب،اذعان داشت: مذاکره بر مبنای گرگ و میش را نمی پذیریم.طرف آمریکایی باید بر اسای موازنه قوا در مقابل ایران قرار گیرد.

وی ادامه داد: البته بنده هیچ گاه امیدوار به این مذاکره نیستم چرا که آمریکا حقی را برای دیگر کشورها در نظر نمی گیرد. و تنها با وجود معجزه،شاید آمریکاییها از خوی استکباری خود پایین بیایند.

هاشمی در خصوص یوم الله 13 آبان امسال،اظهار داشت: 13آبان همیشه 13 آبان است. چرا که در دنیایی که کسی توان مقابله با آمریکا را نداشت،تعدادی دانشجوی ایرانی با تسخیر لانه جاسوسی،ابهت آمریکا راشکستند.و این رویداد در جهان بی نطیر بود.

وی با بیان اینکه شعار مرگ بر آمریکا در قلب ایرانیان نقش بسته،تصریح کرد: : در روز 13 آبان چه مرگ بر آمریکا بگوییم و چه نگوییم ،باید قبول کنیم که  در این روز جهانیان شاهد شکست تاریخی ابهت آمریکا توسط ملت ایران بوده اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها