کد خبر: ۱۷۸۵۳۲
زمان انتشار: ۰۸:۴۷     ۱۲ آبان ۱۳۹۲
حجت‌الاسلام ذوالنور:
جانشين سابق نماينده ولي‌فقيه در سپاه با بيان اينکه امام خميني(ره) تسخیر لانه جاسوسی را انقلاب دوم ناميدند، گفت: مرگ بر آمریکا به عنوان یکی از اذکار مقبوله عبادی _سیاسی بر زبان قشر تحصیل‌کرده ایران جاری بوده و در حماسه 13 آبان تجلي خواهد کرد.
"حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنور" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به قرارگیری در آستانه "یوم‌الله 13 آبان" و لزوم تکرار "شعار مرگ بر آمریکا" اظهار داشت: ‌13 آبان علاوه بر اینکه روز تبعید حضرت امام (ره) بوده روز مبارزه با استکبار جهانی و تسخیر لانه جاسوسی نیز است، به همین منظور حضرت امام رضوان‌الله تعالی علیه از تسخیر لانه جاسوسی به عنوان انقلابی بزرگتر از انقلاب اسلامی و انقلاب دوم نام بردند.   
 
وی با بيان اينکه پس از  34 سال از پیروزی انقلاب اسلامی  دو مقوله ماهیت شیطانی آمریکا و دشمنی‌های آن با ملت ایران تغيير نکرده، افزود: توصيف حضرت امام(ره) از آمريکا شيطان بزرگ بود که امروزه تطبيق بر موصوف دارد.

 اين فعال سياسي با بيان اينکه ماهيت شيطاني آمريکا نه تنها کاهش پیدا نکرده بلکه تغلیظ و پیچیده‌تر شده است، ادامه داد: دشمني‌ و خصومت امروز اين دولت عليه ايران کمتر از گذشته نيست. 
 
حجت‌الاسلام ذوالنور با بیان اینکه تحریم‌های آمریکا علیه ایران از تحریم‌های زمان انقلاب و جنگ تحمیلی کمتر نیست، گفت: آمریکا در عرصه سایبری، فضای اینترنت، همچنين شبکه‌هاي ماهواره‌اي، جهان را در تقابل با ملت ایران حمايت کرده و امروزه جبهه جنگ آمریکا با ایران گسترده‌تر از جبهه گذشته شده است.   
 
جانشين سابق نماینده ولی‌فقیه در سپاه با طرح این سوال که چرا باید شعار مرگ بر آمریکا به فراموشی سپرده شود، بیان داشت: دولت آمریکا هر کاری را علیه  ایران انجام می‌دهد؛ این دولت هواپیمای مسافربری ایران را ساقط و در واقعه کودتای 28 مرداد دشمنان را علیه ما پشتيباني کرد، همچنين اين دولت در جنگ 8ساله تحميلي جبهه کشورهاي مختلف را به نفع عراق عليه ما متحد کرد. 
 
 وي با بيان اينکه امروزه هجوم‌های متعدد و مختلف در جلوگیری از دستیابی ایران به حقوق هسته‌ای، عرصه‌هاي تکنولوژیکی، صنعتی و علمي از سوي آمريکا ادامه دارد، تصريح کرد: امروز در عرصه بین‌الملل نسل‌کشی مسلمانان در سوریه، تجاوز به کشورهای اسلامی و تجهیز گروه‌های سلفی و تکفیری در این کشورها وجود داشته و اين مهم براي  بصيرت مسئولين ما کافي است.
 
جانشين سابق نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه 13 آبان امسال پرشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: به یقین شعار مرگ بر آمریکا به عنوان یکی از اذکار مقبوله عبادی سیاسی بر زبان قشر تحصیل‌کرده ایران جاری و در حماسه 13 آبان تجلي خواهد کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها