کد خبر: ۱۷۸۵۷۸
زمان انتشار: ۱۰:۰۸     ۱۲ آبان ۱۳۹۲
اسفندیار قره‌باغی:
خواننده سرود مشهور «آمریکا آمریکا ننگ به نیرنگ تو» گفت: اگر مصداق انسانیت افسر ناو وینسنس آمریکایی است، من اعتراف می‌کنم که انسان نیستم.
اسفندیار قره‌باغی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی «خبرگزاری دانشجو»، درباره فضاسازی‌های اخیر در مورد رابطه با آمریکا و حذف شعار «مرگ بر آمریکا» توسط برخی از سیاسیون گفت: شاید زمانی کلاه گذاشتن سر مردم ایران آسان بود اما در شرایط فعلی حتی بچه‌ 14 ساله ما هم فهیم است و من تصور نمی‌کنم این سخنان پشتیبان و طرفداری داشته باشد.


وی در ادامه افزود: وقتی سرود ضد آمریکایی من در بی‌بی‌سی فارسی پخش شد اسفندیار منفردزاده در همان برنامه‌ گفت که همزمان با پخش این سرود در اول انقلاب بچه‌ها و جوانان ما سردوهای انسانی نیز می‌خواندند.


خواننده سرود مشهور «آمریکا آمریکا ننگ به نیرنگ تو» با اشاره به سخنان اسفندیار منفردزاده گفت: این سخنان یعنی سرود ما غیرانسانی بود که من جواب اینها را داده‌ام و ان‌شاءالله به زودی در شبکه‌های برون مرزی پخش خواهد شد.


قره‌باغی با یادآوری ماجرای حمله به هواپیمای مسافربری ایران توسط امریکا گفت: اگر مصداق انسانیت آن افسر امریکایی است که با فشار یک دکمه سرنشینان بی گناه و بی دفاع هواپیما را به شهادت می‌رساند و مدال شجاعت می‌گیرد؛ من اعتراف می‌کنم که انسان نیستم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها