کد خبر: ۱۷۸۶۹۰
زمان انتشار: ۱۲:۴۲     ۱۲ آبان ۱۳۹۲
دبیرکل فدراسیون فوتبال تاکید کرد که حضور سالگادو به گسترش ارتباطات دو کشور ایران و اسپانیا کمک می‌کند.

598: مهدی محمدنبی با تایید خبر حضور سالگادو در ایران و رایزنی برای برگزاری بازی دوستانه با اسپانیا اظهار داشت: این اتفاق با رایزنی‌های بسیار رخ داد و حضور سالگادو دستاورد خوب دیگری در جهت برگزاری هرچه بهتر همایش بین‌المللی علم و فوتبال در ایران است. سالگادو از چهره‌های شاخص فوتبال اسپانیاست و حضور او می‌تواند زمینه‌ساز ارتباط خوب میان فوتبال ایران و اسپانیا شود. همچنین حضور این چهره سرشناس فوتبال اسپانیا می‌تواند در افزایش همکاری‌های فنی از نظر آکادمی و تیم‌های پایه‌ای فوتبال تاثیرگذار باشد.

 

وی ادامه داد: تمام تلاش خود را برای برگزاری دیدارهای تدارکاتی تیم ملی انجام می‌دهیم و در همین زمینه رایزنی‌های بسیاری انجام شده است. تلاش خود را برای رایزنی جهت برگزاری دیدار ایران و اسپانیا انجام می‌دهیم اما به لحاظ فنی این کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی است که باید درباره دیدارهای تدارکاتی تیم ملی تصمیم‌گیری کند.

 

وی با اشاره به سفر کی‌روش به برزیل تصریح کرد: در این سفر کی‌روش دو کمپ تمرینی را برای حضور تیم ملی پیش‌بینی کرد که تیم ملی ایران پیش از حضور در جام جهانی در این کمپ حضور پیدا می‌کند. ضمن اینکه پیش از حضور در برزیل دو کمپ اردویی دیگر در اروپا پیش‌بینی شده است.

 

دبیرکل فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: نخستین کمپ تیم ملی فوتبال از 20 فروردین 93 به احتمال زیاد در پرتغال یا اسپانیا آغاز خواهد شد ضمن آنکه محل کمپ دوم تیم ملی فوتبال نیز در یکی از این دو کشور خواهد بود.

 

نبی با اشاره به اینکه کمپ نهایی تیم ملی فوتبال در برزیل برگزار می‌شود تاکید کرد: در این کمپ به دنبال آن هستیم تا حداقل 6 بازی تدارکاتی انجام دهیم و به امید خدا تیم ایران در برزیل از لحاظ فنی به شرایطی برسد که بتواند بازی‌های خوبی انجام دهد.

تسنیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها