کد خبر: ۱۷۸۸۷۷
زمان انتشار: ۱۹:۵۰     ۱۲ آبان ۱۳۹۲
نایب رییس فراکسیون رهروان مجلس شورای اسلامی گفت: فرمایشات رهبر معظم انقلاب در حمایت از تیم مذاکره کننده هسته ای باعث دلگرمی آنان خواهد بود.
«بهروز نعمتی» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در جمع دانش آموزان و دانشجویان در آستانه 13 آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار افزود: با حمایت ایشان تیم مذاکره کننده هسته ای با اختیار و قوت بیشتری کار خود را پیش خواهد برد.

نعمتی افزود: فرمایشات رهبر معظم انقلاب نشان می دهد که تعیین اصول سیاست خارجی در اختیار ایشان قرار دارد.

نایب رییس فراکسیون رهروان مجلس ادامه داد: همه باید بدانند که در سیاست خارجی فصل الخطاب فرمایشات رهبر معظم انقلاب است و خطوط قرمز مذاکرات را ایشان تعیین می کنند.

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب امروز در دیدار پرشورهزاران نفر از دانش آموزان و دانشجویان در آستانه یوم الله 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، فرمودند: هیچ کس نباید مجموعه مذاکره کنندگان ما را سازشکار بداند.

ایشان تاکید کردند: هیچکس نباید مجموعه مذاکره کنندگان ما را سازشکار بداند، اینها بچه های خود ما و بچه های انقلابند و یک ماموریت سختی را برعهده دارند و هیچکس نباید ماموری را که مشغول کاری است، تضعیف کند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی تصریح کردند: همانطور که در مشهد هم گفتم، به مذاکره خوشبین نیستم، ولی باذن الله از این مذاکرات ضرری هم نمی کنیم و این تجربه، ظرفیت فکری ملت ما را بالا خواهد برد.

ولی امر مسلمین خاطرنشان کردند: اگر مذاکرات به نتیجه برسد که چه بهتر، ولی اگر نتیجه نگرفتند، معنایش این باشد که کشور باید روی پای خودش بایستد.

مقام معظم رهبری با تاکید بر این که به دشمنی که لبخند می زند اعتماد نکنیم ، تصریح کردند: آمریکاییها از آن طرف لبخند می زنند و اظهار میل به مذاکره می کنند و از این طرف بلافاصله می گویند همه گزینه ها روی میز است، خب چه غلطی ممکن است انجام دهند.

حضرت آیت الله خامنه ای با بیان این که « حرف ما با مسئولین این است که برای گشایش مسائل کشور باید نگاهشان به درون باشد»، اظهار داشتند: در عرصه دیپلماسی هم آن کشوری موفق است که متکی به نیروی درون زا و اقتدار و توان های درونی باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها