کد خبر: ۱۷۸۸۸
زمان انتشار: ۰۵:۱۴     ۲۹ مرداد ۱۳۹۰
ادعای مرجعیت احمد منتظری و دریافت وجوهات شرعیه:
احمد منتظری فرزند ارشد مرحوم شیخ حسینعلی منتظری در تاریخ 26 / 5 / 90 برای دومین بار به دادگاه ویژه روحانیت احضار شد . این در حالی است که پس از فوت مرحوم آقای منتظری دادگاه ویژه روحانیت پس از چندین بار تذکر اقدام به پلمپ دفتر ایشان نمود که پس از آن با تخلف از حکم دادگاه ویژه و گشودن در جدید برای دفتر و تشکیل هیئت استفتاء و پرداخت شهریه در واقع ادعای مرجعیت پس از پدر را نموده است .
به گزارش پایگاه 598، احمد منتظری فرزند ارشد مرحوم شیخ حسینعلی منتظری در تاریخ 26 / 5 / 90 برای دومین بار به دادگاه ویژه روحانیت احضار شد .

بنا به اخبار رسیده علت احضار ایشان سوء استفاده از جایگاه پدر برای تصدی شئونات مرجعیت علی الخصوص اخذ وجوهات شرعیه میباشد .

این در حالی است که پس از فوت مرحوم آقای منتظری دادگاه ویژه روحانیت پس از چندین بار تذکر اقدام به پلمپ دفتر ایشان نمود که پس از آن با تخلف از حکم دادگاه ویژه و گشودن در جدید برای دفتر و تشکیل هیئت استفتاء و پرداخت شهریه در واقع ادعای مرجعیت پس از پدر را نموده است .

همچنین با توجه به ارتباطات گسترده ایشان با نیروهای ضد انقلاب و فتنه گر این اقدام را میتوان قسمتی از پروژه مرجع سازی عناصر ضد انقلاب دانست که در سالهای گذشته با بزرگ کردن چنین اشخاصی به آن مبادرت ورزیده اند .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAQ
۲۱:۵۶ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۰
۰
۰
سؤال كه مطرح ميشود ايا دفتر اقايان كلبايكاني وخوئي وبهجت واراكي ومرعشي نجفي وامام خميني نيز بسته است ووجوه شرعية را نيز دريافت نميكنند ار همنطور فحق باشما ولي ار خلاف بود بكزاريد مردم نون بخورند ومزاحم كاسبي اخرين نباشيد
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها