کد خبر: ۱۷۸۹۶۶
زمان انتشار: ۰۹:۱۶     ۱۳ آبان ۱۳۹۲
به گزارش پایگاه 598، بسیج مدرسه علمیه حقانی طی بیانیه ای ضمن تاکید بر تداوم شعار مرگ بر امریکا از عموم ملت برای حضور در راهپیمایی 13 آبان دعوت نمود.

متن بیانیه که نسخه ای از ان در اختیار پایگاه 598 قرار گرفته است به این شرح می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَن تَرْضَى عَنكَ الْيَهُودُ وَلاَ النَّصَارَى حَتَّى تَتَّبِعَ مِلَّتَهُمْ بقره120
{و هرگز يهود و نصارى از تو خشنود نخواهند شد تا آنكه از آيين آنان پيروى كنى}

امام خامنه ای حفظه الله: در روز سيزدهم آبان دست نيرومند انقلاب گريبان استكبار را گرفت و آن را از مسند موهوم شكست‏ناپذيرى به زير كشيد .

سیزدهم آبان ماه یادآور حماسه پرغرور فرزندان انقلاب سلامی در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و روز مبارزه با استکبار جهانی و همچنین سالروز تبعید حضرت امام‌(ره) و کشتار دانش آموزان توسط مزدوران ستمشاهی است.

اکنون با گذشت 34 سال از آن واقعه، نسل سومی ها در کنار نسل اولی ها شعار ضداستکباری سر می دهند و به زورگویان عالم یاد آور می شوند که دیگر دوران زورگویی به پایان رسیده و اوضاع جور دیگری است. در این ایام که عده ای با لبخند دشمن ذوق زده شده اند و با بی تابی هرچه بیشتر بر طبل فراموشی جنایات آمریکا می کوبند این سخن مقام معظم رهبری به مناسبت 13 ابان را یادآور می شویم:

«در جمهوري‌اسلامي‌ اگر كساني‌ تصور كنند كه‌ با امتياز دادن‌ به‌ آمريكا و ديگران‌ خواهند توانست‌ به‌ مقاصد و اهداف‌ نظام‌ اسلامي‌ برسند، سخت‌ در اشتباهند. اين‌ تصور باطل‌، ناسپاسي‌ نسبت‌ به‌ پيروزي هاي‌ بزرگي‌ است‌ كه‌ ملت‌ مسلمان‌ ما درسايه‌ي‌ توكل‌ و استقامت‌ و مجاهدت‌ به‌ دست‌ آورده‌ است، و ناسپاسي‌ و كفران‌ نعمت‌، بليه‌ اي‌ است‌ كه‌ از آن‌ بايد ترسيد و به‌ خدا پناه‌ برد.»

لذا ما طلاب انقلابی حوزه علمیه ی حقانی قم در کنار ملت سرافراز ایران در آستانه یوم الله 13 آبان با شعار «مرگ بر آمریکا» بار دیگر تأکید می کنیم که فریب استکبار و دست های چدنی زیر دستکش های مخملی شیطان بزرگ را نخواهیم خورد و در این راه، استوارتر از گذشته ضمن حمایت از ملت های مظلوم جهان، مبارزه با استکبار و ظلم را سرلوحه حرکت خروشان خویش قرار خواهیم داد.

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته
سایه مقام معظم رهبری مستدام باد.

بسیج مدرسه علمیه حقانی
12/8/1392
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها