کد خبر: ۱۷۸۹۸۱
زمان انتشار: ۰۹:۵۹     ۱۳ آبان ۱۳۹۲
منابع مصری از تدابیر امنیتی ویژه در اطراف دادگاه رئیس جمهوری عزل شده و خیابان های قاهره و الجیزه و استقرار نیروهای امنیتی در پشت بام ساختمان های مجاور خبر دادند.
به گزارش 598، تسنیم به نقل از پایگاه الیوم السابع نوشت: منابع مصری اعلام کردند: نیروهای امنیتی مستقر در اطراف آکادمی پلیس در منطقه التجمع الخامس قاهره صبح امروز از حضور افرادی که مجوز ندارند در اطراف این منطقه جلوگیری به عمل آورده اند.

این منابع بیان کردند: نیروهای امنیتی مصری به روزنامه نگاران و وکلایی که دارای مجوز هستند اجازه ورود به جلسه اول محاکمه محمد مرسی رئیس جمهوری عزل شده مصر را دادند.

این در حالی است که رسانه های مصری از تدابیر امنیتی ویژه در خیابان های قاهره و الجیزه از سوی نیروهای ارتش و پلیس قبل از شروع دادگاه محمد مرسی رئیس جمهوری عزل شده و چهارده نفر دیگر از رهبران جماعت منحل شده اخوان المسلمین خبر دادند.

نیروهای ارتش و پلیس به شدت مشغول گشت زنی هستند و اوضاع را کنترل می کنند.

منابع مصری از استقرار نیروهای امنیتی بر بالای پشت بام ویلاها و ساختمان های مجاوز در نزدیکی آکادمی پلیس خبر دادند.بر همین اساس بیست خودروی ،شش زره پوش پلیس و پنج زره پوش ارتش در منطقه نزدیک به درب دادگاه محل برگزاری رئیس جمهوری عزل شده حضور دارند.

این در حالی است که منابع مصری از تعطیلی دانشگاه آمریکایی همزمان با محاکمه مرسی در روزهای چهارم و پنجم نوامبر(۱۳و۱۴ آبان) خبر دادند.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها