کد خبر: ۱۷۹۰۲۶
زمان انتشار: ۱۰:۴۶     ۱۳ آبان ۱۳۹۲
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی گفت: بازی چماق و هویج آمریکا هیچ وقت کارساز نبوده و تبعیت از این سیاست ره‌آوردی ندارد.
مصطفی افضلی‌فرد در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار کرد: استکبار جهانی و در راس آن آمریکا از نخستین روزهای پیروزی انقلاب و حتی قبل از آن به سختی در برابر خواسته به حق این ملت ایستاده و در سال 57 با به شهادت رساندن دانش آموزان بی‌گناه به دست رژیم شاه توانست عمق خباثت خود نشان دهد.

افضلی‌فرد گفت: در همین سال و با نشان دادن مخالفت با فرهنگ عاشورایی و حسینی شاه با همراهی جیمی کارتر، به مقدسات این ملت اهانت کرده و زمینه خشم این ملت را با رفتارهای زننده خود فراهم کردند، که یکی از نقاط عطف یوم الله 13 آبان همین جنبش دانش آموزانی است که در برابر رفتار دستگاه ظالمانه شاه‌نشاهی با تحریک آمریکا ایستادند.

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل موضوع تسخیر لانه جاسوسی را به دستور امام راحل(ره) و بصیرت دانشجویان پیرو خط امام یادآور شد و اظهار کرد: امام راحل(ره) به معنای واقعی این حرکت را، انقلاب دوم ملت ایران یاد کرده و اهمیت آن‌را حتی بالاتر از انقلاب اول اعلام کردند.

وی تصریح کرد: آمریکائی‌ها با ناامیدی از باز‌گرداندند شرایط قبلی در ایران اسلامی، در حرکتی یک‌جانبه به تحریم ظالمانه ایران اقدام کردند، ولی این حرکت آنها نیز به نتیجه‌ای نرسید و ملت ایران به مسیر پیشرفت خود ادامه داد و این پیشرفت‌ها، استکبار جهانی را بیش از هر زمان دیگری عصبانی کرده و خشم آنها را برانگیخته است.

افضلی‌فرد عنوان کرد: آمریکائی‌ها در این سالها، نه تنها حق و حقوق ملت ایران را نادیده گرفتند، بلکه به مصلحت و منافع خود در برابر خواسته به حق این ملت مقاومت کرده و ایستاده‌اند.

در شرایط ظالمانه مذاکرات بی نتیجه است

نماینده مردم اردبیل،نیر، نمین و سرعین در مجلس گفت: در شرایط کنونی نیز با توجه تغییر رویکرد دولت، ما صداقت خود را در مذاکرات مقر سازمان ملل نشان دادیم و ظرفیت‌های خودمان را برای مذاکرات عزت‌مندانه و مقتدرانه به دنیا اعلام کردیم، اما همچنان بی اعتمادی را از سران آمریکا شاهد هستیم.

وی تصریح کرد: در یوم الله 13 آبان ملت بابصیرت این کشور، که هرگز فریب رنگ عوض کردن‌های آمریکا را نخوردند، به صحنه می آیند و بار دیگر از نظام و مسئولان در حمایت همه جانبه از دستاوردهای انقلاب اسلامی اعلام وفاداری می‌کنند.

افضلی فرد با یادآوری اینکه 34 سال است که آمریکائی‌ها گامی در استیفای حقوق ملت ایران برنداشتند، بلکه با سیاست و بازی چماق و هویج سعی کردند به خودفریبی دست بزنند گفت: در این شرایط تحریم ظالمانه آمریکائی‌ها برای نشان دادن صداقت خود در مذاکره با ایران، بیایند 12 میلیارد دلار، دارایی بلوکه شده ایرانیان را که ارزش آن هم اکنون ده‌ها برابر شده آزاد کنند تا از خود صداقتی نشان دهند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس عنوان کرد : ملت ایران تا زمانیکه صداقت و اعتمادی را از آمریکائی‌ها مشاهده نکنند، محال است که چشم بسته و بی بصیرت پای خواسته‌های نامشروع آنها بنشینند و یا بخواهند منافع آمریکا را تامین کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها