کد خبر: ۱۷۹۸۴۱
زمان انتشار: ۱۸:۰۹     ۱۵ آبان ۱۳۹۲
سرنخ های جدید از ترور دادستان زابل:
معاون سیاسی- امنیتی استاندار سیستان گفت: سرنخ هایی از عاملان این حادثه تروریستی که با یک دستگاه خودرو پژو از محل فرار کردند به دست آمده است که پس از روشن شدن سایر ابعاد قضیه و دستگیری مجرمان اطلاع رسانی خواهد شد. همچنین فرماندار زابل بیان داشت: تیم‌های امنیتی سیستان و بلوچستان برای دستگیری عوامل این حادثه تروریستی مشغول به کار هستند.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، معاون سیاسی- امنیتی استاندار سیستان و بلوچستان در خصوص شهادت دادستان زابل که صبح امروز در مسیر محل کارش مورد اصابت گلوله قرار گرفت و به شهادت رسیده اظهار داشت: شهادت دادستان زابل متاثر از اقدامات قضایی و اجرای عدالت در حوزه سیستان است که قانون‌گریزان اجرای عدالت را برنمی‌تابند.

وی به فارس گفته است: سرنخ‌هایی در این زمینه در دست مراجع قضایی بوده و اقدامات امنیتی در حال انجام است که اخبار تکمیلی آن متعاقبا اعلام می‌شود.



وی همچنین به ایرنا نیز گفته است: سرنخ هایی از عاملان این حادثه تروریستی که با یک دستگاه خودرو پژو از محل فرار کردند به دست آمده است ولی به سبب حساسیت مباحث پلیسی و امنیتی فعلا قابل ذکر نیست اما پس از روشن شدن سایر ابعاد قضیه و دستگیری مجرمان اطلاع رسانی خواهد شد.

رجب زاده با تصریح بر اینکه شکی نداریم که ترور دادستان زابل ربطی به گروهکهای معاند نظام در خارج مرزها ندارد، خاطرنشان کرد: با تلاش مسوولان و کارشناسان دستگاههای ذیربط اطلاعات خوبی به دست آمده است و ماموران به دنبال دستگیری مجرمان فراری هستند.

امام جمعه زابل ضمن تسلیت حادثه ترور دادستان زابل و راننده وی، از دستگاه قضایی درخواست کرد تا به سرعت عوامل این حادثه را شناسایی و دستگیر کنند. وی تاکید کرد: عوامل این جنایت از هر گروه و طایفه‌ای که باشند؛ باید به سزای اعمال خود برسند.

حجت‌الاسلام سیدکاظم طباطبایی در گفتگو با «نسیم» افزود: منطقه سیستان باید از تروریست‌ها پاکسازی شود و دستگاه امنیتی هرگز نباید در برابر این حادثه کوتاهی کند.



از سوی دیگر، جلسه شورای تأمین زابل در پی ترور دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان به صورت اضطراری در حال برگزاری است.

فرماندار زابل ضمن اعلام این خبر افزود: تیم‌های امنیتی سیستان و بلوچستان برای دستگیری عوامل این حادثه تروریستی مشغول به کار هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۸
* نظر:
ارسال نظرات
عمار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۳۳ - ۱۵ آبان ۱۳۹۲
۴۲
۶
شهادت گوارای وجودت وخوشابه حالت که چه زود خود را به قافله کربلا رساندی .
پاسخ
حسام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۶ - ۱۶ آبان ۱۳۹۲
۳۴
۳
چرا کسی پیگیر این موضوعات و برچیده شدن گروه های تروریستی نیستن(جیش العدل)حتما باید مردم بی گناه قربانی بشن حتما باید یکی از سرداران شهید بشه که به فکر بیفتن؟؟؟چرا کسی جواب نمیده؟؟؟
پاسخ
ایرانیون
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۶ - ۱۸ آبان ۱۳۹۲
۱۸
۳
ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیا عند ربهم یرزقون
درود خدا بر شهیدان و زعیمشان
لعنت خدا بر دشمنان واربابانشان
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها